Friday, May 30, 2008

CRAAAAZYYYY

Powien tylko, O mój Boże! Zajebista party jak zawsze :) Nico Fettner, Christoph Strickner, Flo Liegl z laską, Koti z Sarą, Reini Schwarzenberger, Wolfi Weiler. Tacy skokowi ludzię byli. Dyskusji było wiele, bardzo dużo. Tematy poruszanę z:
  • Kotim: Czerwcowe wydarzenia skokowe, Morgi, Schlieri, Kofi, Artl, Euro 2008, Z Kotim to Emi mnie tez wpierdoliła w pewnym momencie, no ale...
  • Flo: Johannes Lenz, skoki
  • Nico: Fetti, seks, Schlieri
  • Tarzanem: Schlieri, Mario, Skokowy Świat, miłość. Mój stan alkoholowy zrobił że ogólnie prawie beczałam jak z nim gadałam o jednej osobie, jednak Tarzan to zajebista osoba i musze powiedziec że mi naprawde pomógł :)
  • Strickner: Że nie ma laski, to była jego odpowiedz jak sie zapytałam czy dobrze się bawi... A żeby jakies wnioski z tego brać, na to mój stan mi nie pozwolił...
  • Anna-Lena: Bal w Stams, spotkanie się na girl-day :D
Nie wiem co opowiadać, po prostu zobaczcie sobie fotki :) Emi została pod koniec zamknieta z Lukasem i musiała przez płot i mur przechodzic, na obcasach, że jest cała pofaszerowana, i dziś spedziłysmy 2 godziny na pogotowiu, bo musieli jej rękę zszywać...

Egzamn 2-gi za mną, prawie nic nie spałam, bo wróciłam późno a potem musiałam wcześniej wstać żeby sie uczyć, a wieczorem ide do pracy, że no..hehe... jestem troche jakby na haju...
Życze miłego week-endu :)

Ralph aka Rolls Royce /// i z koleżanką

before outing /// Anna-Lena i Flurin

Emi i Max /// Emi, Nico, Rado

Mr. Get United /// Emi i Lukas

Christian i Ja /// Steffi, Emi, Ja

Ja, Flo, Lukas /// Rolls Royce ze znajomymi

?, Bine, Nico /// Emi i Ja

Anna-Lena i Ja /// Ja i Rolls Royce

Ja i Rolls Royce /// ? i Bine

kolega Andreasa, Ja, Andreas /// Ja i ? kurde zapominam imiona :(

Rolls Royce z koleżanką

Kolega, Ja, Andreas

Anna-Lena i Ja /// Ja i Steffi

Ja i Steffi /// Emi u mnie w domu, pred wyjściem

Red Bull z wódką /// Ja, Steffi, Emi przed wyjściem

Nie złapałam nas /// Emi

Emi i Steffi /// Emi i Ja

Ja /// Steffi

Emi i Ja

Emi i Ja /// Flo z dziewczyną

USI-Festl

Bine, ?, Andreas /// Znajomi Rolls Royce:a

Nico, Reini, laska /// Nico i Bine

Steffi /// Emi

Koleżanka i Sara /// Christian

Andreas /// Emi, Koti, Ja

Niezły dezorient /// Coś nas śmieszy

Anna-Lena, Ja, ? /// Steffi, Max

LOVE /// Bine i Nico
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

4 comments:

Tasja said...

Haha fan vet du vad jag kom på! Du är ju fan bra kompis med Lackys tränare!! hehehehe nu ska jag väl få veta vart han ska starta hela vintern eller hur?! Och vilka hotell de bor på osså :D tjooohoooo nu blev jag ju på bra humör igen :o)

Kom på det nu när jag såg korten...hahahaha

Karlajn said...

No no widać ze było super :D

niezłe zdjęcia :P

paper-girl said...

Jezu od razu widać jaka to była impreza...Super zajebiste fotki...Pozdrawiam :-*

Tylko Vicky po Polsku said...

no bardzo fajnie :)