Tuesday, May 20, 2008

Były week-end

Nie czułam się za fotogenique w ten ubiegły week-end, że wolałam ogolnie być za aparatem niz przed...
Ja i Emi w Hofgarten

Ja, Emi w Stadtcafe /// Emi i jakiś koleś

Emi w Irish Pubie /// Philip się wygłupia

Stadtcafe

Stadtcafe

Emi i Drazen /// Devcon5, dla których robie fotki

Life Radio w Stadtcafe

Stadtcafe terasse i inside

Thomas Thurnbichler foto-special wieczorem będzie :)
Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

R said...

co Ty mówisz, bardzo fotogeniczna jesteś :) i widać że się dobrze bawiłaś :)

Tylko Vicky po Polsku said...

Dzieki Rumi, jednak tego dnia sie wogole nie czulam i wiekszosc swoich fotek polikwidowalam..hehe... Ale dobrze sie bawilam :)

R said...

dlaczego polikwidowałaś? :)

R said...

ja na swojego bloga dałam nawet takie zdjęcia na których ledwo się trzymam na nogach :P albo już nie trzymam...

Vicky M said...

no takie to ja tez moge dawac, ale nie takie gdzie niby normanlie sie wygladac ma a wyglada sie do dupy, takie to juz w aparacie likwiduje :P

paper-girl said...

Ja moim skromnym osobistym zdaniem uważam że zdjęcia są na prawdę śliczne...Serio serio...:) Bardzo Ładnie wyszłaś i nawet się nie pokapowałam że mogłaś się ,,nie czuć"...Ślicznie... Pozdrawiam Buziolek :-*

Vicky M said...

dzieki Judi, jednak serio za dobrze sie nei czulam :/

paper-girl said...

Widać jednak że zabawa była udana i to się liczy a następnym razem będziesz się na pewno czuła lepiej i będzie jeszcze fajniej...Coś tak czuję...:) Buziolek :-*