Saturday, May 17, 2008

Sunday

HELLO!
Z tego co słysze to u wszystkich sie pogoda popsuła, u mnie też nie stety. Pochmurnie i wieje, jednak mieliśmy cały dzień ponad 20 stopni, że ogólnie narzekać nie można :)

Oglądam właśnie niemieckiego IDOLA, dziś finał, i prawdopodobnie wygra Thomas Godoj, polak. Wczoraj w pracy było supernice, fajni ludzie i goście :) Od przyszłego tygodnia będę prawdo podobnie tam pracować :) Dziś za jakąś godzine Emi przychodzi, oglądamy do konca Idola, a potem idziemy party na miasto :) Pierw jednak mamy troche rzeczy u mnie w domu do wypicia, Prosecco, Baileys itd. :D To bedzie crazy noc :D

Internet mi szwankuję, tz. ogólnie musze nowy kabel kupić, w poniedziałek.

Poniżej trochę fotek z Binis gdzie mam pracowac :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

10 comments:

paper-girl said...

Ładne miejsce w którym będziesz pracować...Przyjemne...:) Pogoda u mnie bardzo ładna, cieplutko i wogóle..:) A ja siedzę i albo oglądam mecze siatkówki albo sie uczę na ustną maturę...:/ Koszmar...:) Pozdrawiam serdecznie Buziaki :-*

LunaRiddle said...

Hey Vicky ;)
Oj, szkoda, że u Was się pogoda popsuła... U mnie jest wprost przeciwnie: godzina 01:17, a za oknem temperatura ponad 19 stopni Celsjusza! Ale jest strasznie parno i nad ranem pewnie można spodziewać się burzy, więc niedziela może być nieciekawa... A zresztą już nawet zaczęło grzmieć...
Widzę, że ty również imprezowo spędzasz ten weekend xD Hehe, podobnie jak ja ;)
A miejsce Twojej nowej pracy super :) Mam nadzieję, że będzie Ci tam dobrze ;)
3maj się ;**

Anna said...

No, no, super klub. A w charakterze kogo będziesz tam pracować :D?

Ylo said...

Sympatyczne miejsce:)

Karlajn said...

Hej :)
Co do pogody to była fajna, a dziś jaki upał! strasznie duszno..
Jeszcze się wybrałam na 13 do kościoła.. myślałam że padnę :P

Karlajn said...

a i fajne miejsce gdzie będziesz pracować :)
A jak kto pracujesz? :D
bo nie widziałam żebyś pisała, albo jestem ślepa :D

Karlajn said...

tam miało pisać a jako kto będziesz tam pracować ;p

bo to jakiś klub, nie ? :D
Mam nadzieję że fajnie Ci się będzie tam pracować :)

Pozdrawiam ^^

Vicky M said...

hey!
jako barmanka bede pracowac, mam kurs zrobiony miesieczny, fakt ze 3 lata temu no ale jest :)

LunaRiddle said...

Fiu, fiu, no nie pogadasz xD
No to już wiemy do jakiego klubu się wybrać, jak będziemy gdzieś w okolicy ;)
Pozdrawiam ;***

Karlajn said...

To nieźle :D

To tam powodzenia życzę ^^