Wednesday, May 21, 2008

Obietnice trzymam: Thomas Thurnbichler

Na maila dostaje nie tylko pytania ale także prożby dotyczące niektórych osób. Tym razem jedna z was chciałą fotki Thomasa Thurnbichlera, także nazywanego Thomi, Mini-Hjuston, Mini-Thurnbichler, Mini-Thuri, kleinen Thuri lub po prostu mały. Poniżej macie troche fotek, prywatnych i skokowych oto tego pana :) Musze jednak za nie całe 45 minut być w pracy, że podpisy pod fotkami zrobie jutro, lub w nocy jak wróce :)

Planica 2008 /// Srebro drużynowe Zakopane MŚJ 2008, Thomi, Dav, Poppi, Andi

MŚJ Zakopane 2008, Thomi, Dav, Poppi /// Irish Pub, Innsbruck

Planica 2008, Ja i Thomi

Ja i Thomi, Planica 2008

MŚJ 2008

MŚJ 2008 /// Otwarcie MŚJ 2008, Dav, Poppi, Andi, Mario, Thomi

Paparazzi pic, Thomi i Ja /// Jeff i Thomi, Innsbruck

Reini, Jeff, Thomi, Ja, Innsbruck

Innsbruck /// Bischofshofen 2008

Bischofshofen 2008 /// Mistrzostwa Austri 2007

Thomi i Dav Mistrzostwa Austri 2007 /// Ja i Thomi, Innsbruck

Gra w piłke /// Wygrana Pragelato CoC 2007

Pragelato 2007 /// Thomi i ja

Wygrana Pragelato CoC 2007

Thomi i Dav MŚJ 2007 /// Sylwester 2006. Reini, Jeff, Thuri i Thomi

Reini, Thomi, Jeff /// Thomi po swoim znanym dwu-skoku

Młody Thomi /// Pragelato 2007

Rozdanie numerków, Hölli i Thomi, Pragelato /// Millenium Innsbruck 2008

Stams Ball 2008, Thomi ze znajomymi /// Pagelato CoC 2007

Thomi Mistrzostwa Austri 2006, Bischofshofen




Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

10 comments:

Anonymous said...

Hehe, szczerze mówiąc nie sądziłam, że jakieś laski poproszą Cię o jego foty czy coś w tym stylu :P Zazwyczaj mało ludzi interesuje się skoczkami z PK :P Ale to i tak miłe zaskoczenie :):):)

Anonymous said...

god, ale lizuski z was, jestem ciekaw czy vicky wam tez komentuje hahaha porazka wazeliniarze jedni

Anonymous said...

zdjęcie 12 od góry..uśmiech Mario i jego poza mnie zwaliła z nóg, niczym rasowy model xd pozdrawiam ;* ;)

Holy ;)

paper-girl said...

Ja nie prosilam o Thomasa ale bardzo dziękuję za taką notkę...:) Ja bardzo Go lubię to znaczy nie znam Go ale wydaje się taki uroczy...:) Pozdrawiam i buziolkam :-*

Anna said...

Vicky, a maile na jaki adres wysyłać? Lepiej na hotmaila czy szwedzkiego?

LunaRiddle said...

Słodkie te fotki xD
Tylko dlaczego nazywacie go "mały"? xD

@anonim
Moich postów Vicky nie komentuje, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza ;) Ja tam bardzo lubię pisać xD

Vicky M said...

@ Anna palac: najlepiej na maila tego co podaje po kazdym poscie tylkovicky@hotmail.com :) - - -- @ luna riddle: Nazywamy go maly bo jest mlodszym bratem Stefana, a stefana pierw znaliscy, tz. wiekszosc z nas, a szczegolnie ja :)

LunaRiddle said...

Aha, no faktycznie xD
A myślałam, że to coś związanego z jego wzrostem ;)

Vicky M said...

hehe..nie to juz by byla przesada, maly to on nie jest..hehe

LunaRiddle said...

Domyślam się xD