Wednesday, May 14, 2008

Wszystkiego Naj Naj najlepszego Arthur! :*

Dziś Artl ma swoje 19-ste urodziny. Jest jedną z moich najblizszych osób na skokach i po prostu go uwielbiam. Zajebisty koleś naprawde :)

U nas dziś prawie 30 stopni ciepła. Ja idę zaraz usiaść na balkon z moim skryptem, bo musze się uczyć :/ Jutro mam egzamin pierwszy. Na maile spróbuje wam WSZYSTKIM odpowiedzieć w ciągu dnia, lecz nie wiem czy mi się uda bo jest ich ponad 20. No ale przerwy jakieś w nauce muszą być :P

Życzę wszystkim miłego dnia!


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

11 comments:

paper-girl said...

No kurcze włąśnie czekałam na tę notkę i zastanawiałam się czy dołożysz te życzenia...ja również składam życzenia Jubilatowi i buziam...;-*

Anonymous said...

No to 100 lat mu życzę :P A u mnie pod Krk też straaasznie ciepło a trzeba się uczyć :P

Anonymous said...

Ha, a ja was wszystkie podenerwuję, bo u mnie w Bielsku akurat juwenalia trwają i mamy 4 dni wolnego XD
A dla Arthura viel Gluck zum Geburtstag :)

Anonymous said...

Również składam życzenia dla Arthura :):) wszystkiego najlepszego!! :*:*

Anonymous said...

wszystkiego naj dla Arthura:)

Ylo said...

Jak urodziny to pewnie i impreza się jakaś szykuje:P I mały dylemat, nauka a imprezka:) Pozdrawiam

Milka said...

Eeee tam, ja wolę życzyć Vicky powodzenia i wytrwałości w nauce ;)))

Anonymous said...

Wszystkiego najlepszego dla Arthura:)
A Tobie życzę powodzenia na egzaminach:))

Anonymous said...

no no właśnie powodzenia na egzaminach :) ja mam jeszcze ustne matury przed sobą ;/ koszmar!

Anonymous said...

Wszystkiego najlepszeg dla Artla:)!
PS. U mnie dziś też było gorąco...ciepło na dworze a człowiek się uczyć musi:(
Pozdrawiam:)

Karlajn said...

Wszystkiego najlepszego dla Artura :)
żeby mu się dobrze skakało i w ogóle :)

/ życzenia spóźnione, ale zawsze lepiej późno niż wcale / :)

ps. świetne zdjęcie z Arthurem :D