Friday, May 16, 2008

Work it

Wczoraj byłam na interview o pracę, a dziś idę na próbe na godzine 19.30, tz za około 1,5h muszę uciekać z domu, że wam, co w nocy pisałam w mailach że opublikuje trochę fotek waszych ulubięców, niestety musicie poczekać do jutra, bo dzis nie ma szans że zdarze :/ Życze miłego week-endu! Poniżej macie śmieszny filmik jaki koleżanka mi na Facebooku wysłała (mój facebook jest tylko dla moich przyjaciół i znajomych, dlatego także nikogo kogo nie znam nie dodaje *sorki*).


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Milka said...

Oh min Gud xD hahaha nie no genialne, powodzenia w pracy ;)

Karlajn said...

O jaki filmik hahaha :D

również życzę udanego weekendu =)

3maj się ^^

Anonymous said...

Haha, oj czasami jak ktoś zadaje głupie pytania to mam ochotę tak odpowiedzieć jak na tym filmiku. Nie wiem jak u ciebie ale pod Krk się pogoda zupełnie popsuła :/

Vicky M said...

@ Milka: oh herre Gud sie mowi :) - - - - no pogoda u nas tez troche gorsza, troche wieje i troche pochmurnie, ale 22 stopnie dzis itak mielismy :)

Milka said...

Chodziło mi o min Gud w sensie mój Boże :)

Vicky M said...

wiem, ale w Szwecji sie tak nie mowi, "o moj Boze" sie mowi "Oh, herre Gud" :)