Tuesday, May 27, 2008

Nauka nauka nauka, ale pociecha musi być

Cały dzień ogólnie spedziłam na balkonie, chyba było z 50 stopni w słońcu! Spaliłam se troche uda :/ Teraz jest godzina prawie 20.30 a dalej na dworze bez słońca jest 32 stopnie! Że nie żartuje jak mówie że na balkonie mogło być około 50, to jest normalka tutaj. Oczywiście nie siedziałam tylko i się opalałam, tylko uczyłam się do egzaminu który mam w piątek.

W między czasie jednak też musiałam trochę podzwonić i pare spraw pozałatwiać, m.i. o jednej pracy promoting, która bedzie aktualna przez różne dni czerwca, jednak jest szkolenie do niej w czwartek w Salzburgu, cały dzień, a ja naprawde muszę ten egzam zdać a to jest najtrudniejszy egzam... Bo ta profesorka normalnie jest porąbana. Tz. fajne ma wykłady ale co do egzamów to masakra! Że nie jestem jeszcze pewna czy pojadę na to szkolenie czy nie...We'll see...

No ale ładnie się uczyłam, że wieczorem pozwalam se z Betti wyjść na krótkie wyjście do Hofgarten, o 22.30 się umówiłam. Myślicie że mi się uda krótkie wyjście? Czy myślicie że wróce raczej o świcie?

Poniżej fotki z ostatnich dni, no i dziś :) Tak wiem nie jestem chuda, ale tez nigdy tego nie twierdziłam, że wy anonymous co macie zamiar to w komentarzach pisać, darujcie sobie :)

Emi i Lukas w Blue Chipie /// Emi niby prowadzi moje auto :P

Emi i Ja w Blue Chipie /// na balkonie

Emi /// Blue Chip 24.05

Dziś

Zapaść i szcęście

Dziś i wczoraj

Blue Chip /// Uczenie i opalanie się

Widok z balkonu, słońce zachodzi





Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

16 comments:

Anonymous said...

życze powodzenia na egzaminie:)

nikt nie jest idealny...
a liczy sie to, co się ma w środku, a nie na zewnątrz... ^^

paper-girl said...

Wcale nie jesteś aż taka gruba no bez jaj a z resztą lepiej mieć trochę ciała niż wyglądać jak szkielet i kościutrup...:) Ja również życzę powodzenia na tym arcy trudnym egzaminie...Trzymam kciukasy :)

Anonymous said...

To ostatnie zdj ... jakie widoki ... i to tak codziennie, ajjjj ;] uwielbiam góry, a Alpy ubóstwiam. ;]
Co do twojej figury to dla mnie to nie ma znaczenia czy jestes szczupla czy gruba ... nie mi to oceniac. ;] Nie gustuje w kobietach. :P

Anonymous said...

Bez przesady.Może nie masz figury modelki,ale nie jesteś gruba.A poza tym podobno faceci lubią trochę ciałka :)

Anonymous said...

Cieszmy sie sloncem i ciepelkiem bo w ZiBie mowili, ze to dlugo nie potrwa :(

R said...

ja mam egzaminy w przyszły poniedziałek i piątek. nie umiem się zabrać za naukę :( podziwiam Cię...
dzisiaj zamiast się uczyć robiłam z koleżanką głupie fotki i dawałam na bloga... za ciepło na naukę :P

Vicky M said...

no ja tez mam trudy zebrac sie do nauki, ale jak juz sie ma tylko pare dni to trzeba :/ ja podziwiam niektore moje kolezanki co zaczynaja sie uczyc miesiac przed itd.

R said...

ja zacznę dzień przed i będzie panika... to czego się teraz nauczę to i tak do egzaminu zapomnę ;/

Anonymous said...

Bardzo fajne zdjątka, podoba mi sie to ,że razem z Emi wychodzicie na nich bardzo naturalnie ;)
Co do egzaminów życzę powodzenia no i zeby Ci sie plany wszystkie udały :)
heh ja mam jutro z chemi bd ważny sprawdzian jak go zalicze to....dzieńdobry druga klaso xd

Milka said...

Heh ja też podziwiam tych którzy uczą się wcześniej a nie tak jak ja na ostatnią chwilę xD jakie masz autko? ^^

Anonymous said...

Jestem tu jakiś czas, czytam, jakoś nie komentowałam, ale chciałam napisać, że fajny blog, o skokach o Austrii :-)
A tak co do twojej figury to jesteś normalna, nie jesteś ani gruba ani szczupła.
I nie przejmuj się głupimi uwagami na forach, nie które dziewczyny nie wiedzą już chyba o czym pisać i za dużo wymyślają
życzę powodzenia na egzaminie

R said...

Anonimie drogi, czy musisz znowu wracać do tematu tego nieszczęsnego forum? Grupa dziewczyn (i kobiet można powiedzieć, bo większość była pełnoletnia) dla wygłupu napisała coś. Ja też tam pisałam, przyznam się bez bicia. Ale w gruncie rzeczy były to same głupoty, nic z tego nie miało podłoża w rzeczywistości. Vicky przyjęła nasze przeprosiny, sama napisała, że ją to bawi, więc po co dalej ciągnąć ten temat? Owszem, postąpiłyśmy źle i wiemy o tym. Jeśli o mnie chodzi, obiecałam Vicky i sobie, że już nigdy nikogo tak nie obrobię w internecie. Więc bardzo proszę, nie wracaj już do tematu tego forum...
A jeśli chodzi o głupią dyskusję "gruba czy chuda"... Sama jestem mniej więcej tych samych rozmiarów co Vicky i w życiu nie usłyszałam od nikogo, że jestem gruba. Więc uważam, że i w Vicky i w moim przypadku tak nie jest.
pozdrawiam serdecznie

Karlajn said...

Łohoho to gorąco :D
Ja wczoraj też się uczyłam i opalałam na balkonie ^^
ale aż tak gorąco nie było :D
niebo bez chmurne więc trzeba było wykorzystać ^^
Dziś też chciałam się poopalać bo gorąco, słońce świeci.. ale.. rozkładają rusztowania bo zmieniają płytki -.-''

O! ja też chce takie widoki mieć z balkonu ! :D
chodzi mi o góry :) <33

Ale za niedługo znowu się na nie napatrzę, bo jadę do Zakopanego ;p
Jak znowu będzie brzydko że mgła zasłoni góry to nie wiem co tej mgle zrobię :D

Powodzenia życzę jutro! :)

E ja jutro mam 2 sprawdziany :|
Angielski i historia..
+ pyta z polskiego i trzeba umieć na pamięć dwa fragmenty z Dziadów które są na dwie strony :| i pyta z niemieckiego -.-''

ajj.. oby poszło dobrze.
Zaraz spadam sie dalej uczyć..

Jakoś będzie :D

Fajnie zdjęcia ;))

Anonymous said...

Jak pisałaś o takim upale w Austii to nie chcialo mi sie wierzyc, a dzisiaj nawet polskie media pisaly o upale jakiego od ok 130 lat w Austii nie było.Fajnie tam wam. ;]
Ja na balkonie uczyc sie nie potrafie ... no ale jak juz pisalam wczesniej na takim balkonie z takim widokiem to pewnie byla by to dla mnie przyjemnosc ... :d

Tylko Vicky po Polsku said...

powodzenia na egzamach :)

R said...

ja i tak obleję...