Wednesday, May 14, 2008

Nauka...

Nie stety kochani nie miałam szans dzisiaj zdąrzyć odpowiedzieć na wasze maile, i jeszcze dziś ich parę przyszło. Jutro po moim egzaminie wezmę się za to, obiecuję i oczywiście odpowiem na WSZYSTKIE maile i każdy mail który dostaje czytam, obojętnie od kogo on jest, to chcę żeby było jasne :)

Dziś ogólnie cały dzień spędziłam na balkonie, słońce paliło, prawie 30 stopni, a ja musiałam sie uczyć. Do tego miałam przerwy, gdzie pisałam bardzo dużo SMS:ów bo jakoś dziś masakrycznie dużo ludzie do mnie pisali.
Poniżej pare fotek z dziś>


Nauka

Zrobiło się zimniej muśiałam się ubrać. Widok z mebli balkonowych

All you need, komórka, highlighter, Red Bull, woda. /// widać że lubię się uczyć? :P

Syreny?? ślicznie pachną.

Piękny dzień :)
Życze miłych snów!

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

1 comment:

Karlajn said...

Ja przed wczoraj też siedziałam na balkonie opalałam się i do tego się uczyłam.. :P
Ale wczoraj i dziś takiego słońca nie ma do opalania bo są chmury.. najlepiej jak jest bez chmurne niebo :D

pozdrawiam ;*