Sunday, June 01, 2008

Na życzenie; David Unterberger

Kolejne życzenie fotek to David Unterberger. Jest to austriak pochodzący z mniejszego miasteczka Bad Ischl około 15 km od Salzburga. Urodzony jest on w 1988 roku i w tym roku znalazł się w kadrzę B. Jego najwiekszę osiagnięcie to złoty medal w drużynie na MŚ juniorów w Zakopanem tego roku oraz 5-e miejsce na Mistrzostwach Austrii w ubiegłym roku.

Stams Ball 2008, Ja, Artl, Dav

Spektakl Stams Ball

Pragelato Coc 2007

Spektakl Stams Ball

Stams Ball, kolega, Dav, Artl /// MŚJ Zakopane; Dav, Andi, Thomi, Poppi

Dav, Andi, Thomi, Poppi

Pragelato 2007

Party /// Dav, Thomi, Fetti

Thomi i Dav /// MŚJ Zako 2008, Dav, Poppi, Andi, Mario Thomi

MŚJ Zakopane 2008

MŚJ 2008

Zgrupowanie /// Oberstdorf 2007

Zakopane /// Stams

Sportlerball /// Innsbruck, Dav, Ja, kolega

Zgrupoanie, Dav, Thomi /// Mistrzostwa Austri 2007

MŚJ 2008 /// Mistrzostwa Austri, Thomi, Dav

Zakopane /// Emi i Dav

Innsbruck, Dav się wygłupia z przyjaciółmi /// Ja i Dav

Mam nadzieje że fotki się podobały, sorki że ostatni tydzień prawie nie odpowiadałam na żadne maile, wezme się za to już dziś no i w przyszłym tygodniu. Dziś cały dzień byłam prawie na miescie z Bine. Pogoda śliczna :) Mam nadzieje że week-end spędziliście lepiej niż ja, bo byłam bardzo zmeczona :|

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Anonymous said...

folka inspirert av - the blue man group - :-D :-D :-D

Anna said...

No, no Vicky, cóż za błyskotliwe znajomości :P. Ja w weekend byłam zajęta, ponieważ u mnie w szkole niedługo wystawienie ocen i trzeba się w końcu uczyć :D.

Tasja said...

Och på översta bilden får man äntligen se en skymt av en riktigt heting ;)

Vicky M said...

vem Fetti?? :D

Tasja said...

Fetti har aldrig varit och kommer aldrig att bli het. Söt möjligen men inte het :)

paper-girl said...

No fotki wspaniałe a zwłaszcza ta niebieska :P Chłopak ma poczucie humoru co też widac na fotkach :) Ale chyba jak każdy AUT :P Weekend bosko nic tylko leżałam plackiem na balkonie i się strzaskałam na pomidorka :P Pozdrawiam