Thursday, May 15, 2008

Pierwszy egzamin za mną :)

Za dużo energi i nie mogłam wogóle w nocy zasnąć. O 06.11 ostatnio spojrzałam na zegarek, no i jakoś po tym zasnełam. Budzik o 7.30 dzwonił, miałam sie uczyć przed egzamem jeszcze, jednak przestawiłam go na 9.00 i około półtora godziny się uczyłam zanim pojechałam na Uni gdzie o 11.30 miałam egzam. Mam nadzieje że dobrze poszło :)

Zaczełam odpowiadać na wasze maile, jednak nie zdarzyłam jeszcze na wszystkie odpowiedzieć, a teraz musze isć pare spraw na mieście załatwić, mam nadzieje że jak wróce to bedę miała jeszczę trochę czasu, bo o 20-ej muszę iść na spotkanie o pracę. Gorąco dziś znów. W samochodzie termometr pokazywał 28,5 stopnia!

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

9 comments:

Anonymous said...

A więc pierwsze koty za płoty :P Życzę powodzenia w kolejnych egzaminach :)))

Anonymous said...

No tak, ja tez nauki mam dużo, jutro całoroczny test z matmy:( porażka!
Właśnie, taka piękna pogoda a my się musimy uczyć...

Anonymous said...

ale nie martw się.... będzie dobrze ;)

Anonymous said...

na pewno dobrze ci poszło :) zycze powodzenia na kolejnych egzaminach;)

Vicky M said...

dzieki dziewczyny :)

Anonymous said...

Będzie dobrze .. skoro sie tylu uczyłaś to na pewno musi być :):) Życze powodzenie w następnych egzaminach :]

elemboot said...

Vicky!! Jesteś NAJLEPSZA!!! Uwielbiam Cie!!!!!!!!!!!

Karlajn said...

Będzie dobrze :D

pozdrawiam :)

Anna said...

Powodzenia Vicky, trzymam kciuki :D.