Monday, May 12, 2008

Mądre słowa...

Myśle że każdy z was powinnien wziąść parę z tych słów do siebie. Poniżej 10 z moich ulubionych cytatów znanych i nie znanych ludzi.
  1. Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
  2. Kto życia nie ceni, nie wart go. - Leonardo da Vinci
  3. Kto mało myśli - błądzi wiele. - Leonardo da Vinci
  4. Sławnym jest się wtedy, gdy jest się znanym ludziom, których - dzięki Bogu - nie zna się osobiście. - T.Wilder
  5. Always see the glas as half-full, not half-empty
  6. Biedna to moralność, która składa się tylko z zakazów.
  7. Być głupim, samolubnym i cieszyć się dobrym zdrowiem to trzy warunki szczęścia, ale gdy brak głupoty, wszystko inne nie ma znaczenia. - Gustave Flaubert
  8. Moda przemija, styl pozostaje. - Coco Chanel
  9. Gromadzić w sobie miłość oznacza szczęście, gromadzić nienawiść to klęska.
  10. Nie tyle korzystamy z cnoty i rozumu drugich, ile z ich złośliwości i głupstwa.
A tak na konieć:
Unless you've lived my life, Don't judge Me because You Don't know, Never have and will Never know every little thing and detail about Me

When I'm good I'm very, very good, but when I'm bad, I'm better.

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

68 comments:

Anonymous said...

O tak! i to powinno być skierowanie dla koleżanek z forum :] naprawde mądre słowa, które one powinny wziąść sobie do serca:)

Anonymous said...

no i każdy z nas powinien sobie przemyśleć i przeanalizować te cytaty...

Anonymous said...

no i każdy z nas powinien sobie przemyśleć i przeanalizować te cytaty...

Anonymous said...

Taaaakich sytatów jest wiele, bo wielu jest mądrych ludzi :) (oczywiscie nie dot. pewnych pseudofanek)Masz rację Ona :)

Anonymous said...

Madre czy nie ale prawdziwe - "Głupota to też sposób używania rozumu..."

paper-girl said...

Podobają mi się te cytaty...Kurcze fajne są, zwłąszcza niektóre mogłabym odnieść do siebie...hahaha I wyszłabym pozytywnie oczywiście, ale jestem skromna.... Pozdrawiam serdecznie...:)

Anonymous said...

Zgadzam się ze wszystkimi dziesięcioma i pozwolę sobie dołożyć swój ulubiony:

"Krytyk i impotent z jednej są parafii - każdy dobrze wie jak, lecz sam nie potrafi"

Anonymous said...

żal mi Cię.... wstydzisz się nawet przynać, że jesteś Polką :/

Milka said...

fajne, chociaż moje ulubione to:
"Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej"
"Normal is enough"
"Z kobietami się nie dyskutuje, kobiet się słucha" (ekhm, ^^)
No i coś genialnego "Kuka voi itsensä voittaa, ei koskaan häviä" ("Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy")

Anonymous said...

"Wstydzisz się przyznać, że jesteś Polką" - a co twoim zdaniem decyduje o tym jakiej się jest narodowości? Miejsce zamieszkania, które można zmienić? Język, którego można się nauczyć? Czy może kilka literek w dowodzie osobistym? Ja urodziłem się w Polsce, mówię po polsku, w dowodzie mam "obywatelstwo:polskie", a mimo to uważam się za Austriaka (po przodkach), bielszczanina (bo jestem lokalnym patriotą) i Ślązaka.
Każdy sam decyduje o tym kim się czuje i jakiej społeczności chce być częścią.

Anonymous said...

Vicktoria...jestes moją idolką!!! uwielbiam Cię!!!

Anonymous said...

kolezanko/kolego wyzej...mam nadzieje ze Twoje słowa są ironiczne...bo chyba nie jesteś aż takiem debilem zeby uwielbiać Vicky. . .

Anonymous said...

tak sie składa,że nie są.... i najwyraźniej są tacy debile na świecie,którzy mają odmienne zdanie od ciebie! a ty znajdź sobie lepsze zajęcie niż pisanie o ludziach,ze są debilami. idź na basen najlepiej i popływaj o ile wogóle umiesz...

Anonymous said...

ojej strasznie mi przykro! współczuje Ci bardzo gustu i dobrego smaku :/ mam prawo do wyrazania swojej opinii jak i Ty! moze lepiej Ty wykorzystaj wolny czas na np rozmowe z psychiatra bo najwyraźniej by Ci sie przydał :/ a ja sobie czas wolny sam zapełnie...

Anonymous said...

jakbys nie wiedzial co zrobic to umow sie na kawe i juz.... sam idz do psychiatry bo mnie nie jest potrzebny! chyba lubisz najeżdżać i oczerniać ludzi...

Anonymous said...

nie lubie oczerniać ludzi... lubie mowić prawde poprostu...a ze Cie tak prawda w oczki kole to nie moja wina :/ żal mi was

Anonymous said...

jak można nie lubić Vicky?!

Anonymous said...

a mi żal ciebie.... masz jakies kompleksy czy co?

Anonymous said...

jak mozna ją lubic!? taka puste lale (bo lalka jej nazwać nie mozna), kompleksów nie mam, moze jedynie mały chujek ze mnie :P

Anonymous said...

no właśnie.... czyli zakompleksiony mężczyzna.... nie przejmuj sie.... niektóre kobiety lubią małe bo lepiej wchodzą... pusta? wcale nie jest pusta.... nie znam jej osobiscie,ale wygląda na bardzo miła....

Anonymous said...

moj maluszek był w Niej i wiem ze pusta :D duzo miejsca :P moge Ci pokazać...

Anonymous said...

tak??? bardzo chetnie....

Anonymous said...

to przyjedź do mnie :x

Anonymous said...

nie zadaje sie z alfonsami czy też menelami stojącymi z puszką piwa pod latarnią.... i tak na 100% nie robiles tego z nia bo ona sie nie zadaje z glupimi wiesniakami...

Anonymous said...

"wygląda na bardzo miła...."
Jeśli po wyglądzie oceniasz ludzi ,to gratuluje

Anonymous said...

ooo a wiec widzisz mnie :D naaajz! bujna masz wyobraźnie dziecino... no tak zapomniałem, ona woli skoczków :/ uzupełnia ich niedowage!

Anonymous said...

nie,nie po wyglądzie.... przeczytaj kilka jej poprzednich notek to sie przekonasz....

Anonymous said...

wystarczy przeczytac kilka komentarzy,zeby sie przekonac,ze jestes poprostu glupi :/ chcialbys miec taka dziewczyne jak vicky ale zadna cie nie chce...

Anonymous said...

taak moim marzeniem jest mieć taka laske jak Vicky :/ aleś mnie rozbawiła...juz wolałbym Schlierenzauera! :/ a głupia to jestes Ty, wczeniej pisałas ze z nudow pisze ze ludzie to debile a sama mnie głupkiem nazwałas, zastanow sie co piszesz...

Anonymous said...

nie nazywam ludzi idiotami itd. poki nie mam podstaw aby tak zrobic....

Anonymous said...

a masz podstawe?

Anonymous said...

owszem....

Anonymous said...

mhm...

Anonymous said...

co jest? rozporek ci sie zaciął?

Anonymous said...

taak, przyciąłem sobie mojego małego chujka^^ :P żal Ci? chcesz possac?

Anonymous said...

uważaj,bo jak będziesz sobie go codziennie przycinał to ci jeszcze odpadnie i co wtedy będę ssać??

Anonymous said...

kupie se wtedy drewnianego, bedziesz miała przy okazji darmowe wykałaczki xD chyba ze woliszz plastikowego..dostosuje chujka do Ciebie

Anonymous said...

lubie ssać,ale tylko takie prawdziwe..... żadnych sztucznych :P

Anonymous said...

to kupie se spodnie w gumke i nie bede juz se przycinał...i bedziesz ssała mi do woli

Anonymous said...

moze byc... lubisz dawać takie oferty???

Anonymous said...

a Ty lubisz mowic wszem i wobec ze bedziesz mi ssać?

Anonymous said...

Poziom waszej "dyskusji" jest niższy niż wzrost naszego prezydenta. Dajcie sobie siana i obrzucajcie się mięsem na gadu, skype czy innym prywatnym komunikatorze, byle nie publicznie.

Anonymous said...

jasne... nawet cie nie znam :P

Anonymous said...

oOo a moze Ty gniewko tez chcesz?

Anonymous said...

gniewko: każdy ma prawo wyrażać swoją opinię publicznie-Ty także a jak masz tej możliwości za mało to nie mój problem.

drogi "malutki": kolega gniewko chyba troszke zazdrości nam rozmowy :/

Anonymous said...

mowie. Gniwko tez chce sprobowac mojego malutkiego! dzieki na ksywke...bardzo oryginalna.choc przewaznie mowia na mnie 'ten co ma maczuge w spodniach'

Anonymous said...

aha... to przepraszam.... lepiej brzmi "malutki" :P faktycznie chyba sie napalił....

Anonymous said...

wiec bejbi kiedy sie umawiamy na ssanie?

Anonymous said...

kiedy tylko chcesz... ale bez kolegi rąbiącego drewno tzw.gniewki

Anonymous said...

dobra za godzine u mnie? taa gniweko ma drewnianego...a ja jeszcze mam swojego..małego ale swojego :D

Anonymous said...

lepsze małe i swoje niż duże i drewniane xD

Anonymous said...

czyli gniewko nie jest konkurencja dla mnie..uff..noo jeszcze by Ci drzazga weszła :/

Anonymous said...

oj jak miło...dbasz o mnie troszke :D

Anonymous said...

Żal mi was.

Anonymous said...

a mi żal ciebie....

Anonymous said...

super rozmowa.... bardzo inteligentna! Vicky...przykro mi, że musisz to czytać :/

paper-girl said...

Mnie też żal że Vicky będzie musiała (albo nie) to czytać, ale to jest właśnie Polska z tej gorszej strony..:/

Anonymous said...

vicky pewnie sama to pisze

Anonymous said...

Jak chcesz wiki to możesz mi possać! lubisz ssać skoczkom to mnie pewnie też polubisz!!! co Ty na to??

Anonymous said...

ja watpie,zeby sama to pisała....

Vicky M said...

czy rozmowa powyzej naprawde wam cos daje? Co kazdy o mnie sadzi to ich wlasna sprawa. ale ty malutki czy jak chcesz zeby na ciebie mowic mozesz se pomarzyc ze z toba bym cos robila. nie ma tak latwo. a szczerze mowiac nigdy nic z zadnymm polakiem ub polskomowiacym kolesiem nierobilam...

Anonymous said...

Rzeczywiście,notki Vicky są bardzo "inteligentne"...

Vicky M said...

tylko zeby skomentowac czy moje fotki sa inteligentne czy nie. a kto mowi ze wpisy na blogu musza byc inteligentne? blog jest po to ze wlasnie mozna pisac co sie chce kiedy sie chce. a jak komus sie co nie podoba to po prostu nie musi wchodzi na akurat tego lub innego bloga ktory mu do gust nie pasuje :)

Anonymous said...

To wiesz??
Ty nie musiała wchodzić na to forum jak jest takie głupie :P Nikt nikomu nie kazał czytać, tego co one tam piszą, mimo że to było rzeczywiście obrażliwe.

Vicky M said...

napisalam ze mnie to smieszy i zaprezentowalam linka innym, nigdy nie pisalam zeby to zlikwidowac. smiesza mnie takie teksty o mnie, i nie pierwszy raz takie cos czytalam.

Anonymous said...

Możesz pisać, że cię to śmieszy, ale nie każdy czytając twoją notkę odnosi takie wrażenie :P Ja nie wiem co ci tam po głowie chodzi... Zrobiłaś z tego taką małą aferę.

Tylko Vicky po Polsku said...

ja, tylko wpis na blogu dalam, to co nazywasz mala afera zrobilo sie w komentarzach, przez innych ludzi...

Anonymous said...

Racja :) I myślę też że to przesada mówić, że wstydzi się swojej narodowości.