Wednesday, May 07, 2008

Shopping i Party

Mały shopping robiłam. Zajebisty strój kąpielowy i 3 cienie do powiek. Ze storju jestem bardzo zadowolona, bikini mam zajebiste z Roxy co kupiłam w Zakopanem rok temu.

Wczoraj byłam z Emi w Hofgarten. Niemiało być długo no ale dopiero po 4-ej rano byłam w domu. Pare fotek poniżej.


Strój i cienie

Emi i ja w Hofgarten

Emi po leżeniu w krzakach :P

Ja i Emi pod latarnią

Emi /// Nasz ulubiony fotograf Lu

Ulubiony ochroniarz //// MAX :D

Ja i Max /// Ja i Emi

Ja i Emi /// Z jakimiś ludzmi

Emi z ???/// Hofgarten

Emi i Max /// Emi i fotograf tirol.com

Emi, Markus i kolega /// Max i Emi again

Nico i Emi /// Ja, Emi i koleś


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

7 comments:

Anna said...

No, no, widzę, że jestem pierwsza :P. Śliczny strój kąpielowy :D.

*Anulka* said...

Emi wylgada jak dziecko wojny i rozpaczy- chodzi mi po tym wybryku w krzakach :):)

LunaRiddle said...

Słodki ten strój kąpielowy! ;)
Kurcze, jak ja bym chciała mieć 18 lat i pójść sobie na jakąś imprezę...
Fajne fotki ;)
Mam nadzieję, że już zdrowa? ;**
Pozdrawiam!

Karlajn said...

O jaki strój :D
super ^^

fajne zdjęcia :)

już się lepiej czujesz ;) ?

Vicky M said...

dzieki :) u mnie wszystko wraca do normy, katar nie stety jeszcze troche sie trzyma ale jest duzp duzo lepiej :)

Milka said...

Hej:) Dawno mnie nie było, no ale cóż obowiązki, szkoła i tym podobne historie :D Cieszę się, że choroba już mija.:)

Anonymous said...

Nooo tym razem ze wspolpracy Bipa i Plamers wyszly niezle ciuszki *g*