Monday, May 05, 2008

mogło być lepiej...

Hey kochani! Co tam u was? jak spedziliście week-end? Ja, jakoś nie mogę przepędzić ten katar i do tego coś mi się w oko stało i jest całe czerwone i cały czas łzawi :( Mogło być lepiej jeżeli tak powiem...

U nas piękna pogoda, dziś odpowiedziałam na jakieś 20 maili, sprzątałam i prałam. Jak wiecie to częściej robie wpisy na moim szwedzkim blogu, nie raz po angielsku, jednak fakt że najczęściej po szwedzku.


Agnieszka przesłała mi fajną kreskówke. Wiem że wielu z was jeszcze nie m
a aż tyle lat na karku, że przepraszam jeżeli was to trochę zgorszy, sama jednak twierdziłam że jest to dosyć śmieszne :P

Dobra czas się zbierać do spania :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

7 comments:

Anna said...

Vicky, wracaj do zdrowia :D.

Anonymous said...

Moi Gott...dobre XD Przypomina mi się taki komiks, w którym dwóch chłopaków rozmawia i jeden mówi:

"Z dziewczynami to w zasadzie nie wiadomo co i jak...no bo jak się odzywasz, to mówią że jesteś bezczelny. Jak się nie odzywasz, to mówią że jesteś nieśmiały. Pozostaje zatem sprawdzony sposób - rzucać w nie kamieniami."

A na katar polecam Knoblauch w ogromnych ilościach. Może trochę odstraszać facetów zapachem, ale skuteczność gwarantowana :)

Anonymous said...

Cześć :D
u mnie też piękna pogoda!
słonko świeci ;)
Już czuć wakacje :D

Weekend przesiedziałam w domu.. choć miałam jechać do Zakopanego, ale brat ma maturę..
ale jadę jak jest Boże Ciało, więc już odliczam dni do wyjazdu :D
i później jeszcze z klasą w czerwcu ;)

Już się doczekać nie mogę ^^

Ee.. ja to chyba jestem na coś uczulona.. bo ciągle mam katar..

Dobry ten komiks :D

Wracaj do zdrowia ;*

Pozdrawiam ;)

Karlajn said...

Cześć :D
u mnie też piękna pogoda!
słonko świeci ;)
Już czuć wakacje :D

Weekend przesiedziałam w domu.. choć miałam jechać do Zakopanego, ale brat ma maturę..
ale jadę jak jest Boże Ciało, więc już odliczam dni do wyjazdu :D
i później jeszcze z klasą w czerwcu ;)

Już się doczekać nie mogę ^^

Ee.. ja to chyba jestem na coś uczulona.. bo ciągle mam katar..

Dobry ten komiks :D

Wracaj do zdrowia ;*

Pozdrawiam ;)

Anna said...

Chyba coś Ci się podwójnie wysłało :D.

LunaRiddle said...

Hej! Mnie weekend minął przeciętnie... Trochę mi się nudziło, bo nie miałam komputera, a wszyscy przyjaciele gdzieś daleko ^^
A poza tym też nie byłam najzdrowsza, miałam straszny katar, a później jeszcze kaszel... Ale zresztą już ci to tym mówiłam xD
Na dodatek miałam nogi poparzone przez pokrzywy, bo mnie dziewczyny po łąkach przegnały xD

Hihi, śmieszny ten komiks xD
I nie przesadzaj, ja niby jeszcze smarkula, ale gorsze rzeczy w życiu widziałam xD
I do osób pruderyjnych raczej nie należę ;P
Zdrowiej ;***

Vicky M said...

dzieki wszystkim :) i