Monday, May 26, 2008

Poniedziałkowy humor

Poniedziałki zawszę są trochę smętne, wróciłam dopiero z Uni z masą skryptów do egzaminów :/ Gorącą jest i mokro w powietrzu, jednak nie ma słońca :( Po prostu dupny poniedziałek, jednak mam koleżanki co są prawie poetkami *ironia*. No ale neich się bawia dalej, bo ja się fajnie śmieje z tego co mi wysyłają. Tym razem to Emi napisała wiersz:
Jak mnie nosi, niezła draka!
Trza mi ptaka spiewaka!
Vicky tez się nie opiera,
ale jej to Basshuntera!
I zatanczmy chikichiki,
grzeja sie nam piekarniki!

Nie wiem czy kojarzycie niektore słowa (tz co one naprawde znacza, no ale ja sie śmiałam).


A dla reszty która nie twierdzi że to śmieszne, to dam wam obrazek co też dostałam, tym razem nie od Emi :P
Zaraz idę na fitness a wieczorem niestety nauka czeka :/

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

5 comments:

Karlajn said...

Ble.. ja dziś wstałam i musiałam iść do szkoły.. a tak mi się spać chciało..

Byłam w Zakopanem na weekendzie, powietrze w górach mm.. :D
a jak dziś wyszłam rano i poczułam powietrze u mnie to ho ho..
nie da sie porównać ^^
pociesza mnie to że za kilak dni znowu jadę do Zakopanego :)

U mnie dziś słoneczko świeciło ;D
ale jak zaszło za chmury to było zimno -.-''

buziaki ;*

Karlajn said...

a i fajny wiersz i ten komiks ? :D nie wiem jak to nazwać :D

paper-girl said...

No wiersz jest pierwsza klasa, przynajmniej to co zrozumiałam jak trzeba (chyba) sama trochę tworzę to chwalę wiersz Emi :D a ta histroyjka też boska..:)Poniedziałek? Nudy na pudy jak cholera prawie cały dzień oddawałam się mojemu ulubionemu zajęciu czyli prasowałam..:)(ma się te zboczenia) i tak jakoś minęło...:) buźka :-*

Anonymous said...

świetna fotka :*** a jak tam Dzień Matki Ci minął?

Tylko Vicky po Polsku said...

mi spoko, moja mama w Szwecji, ze tak jak nie dzien matki..hehe..