Friday, May 09, 2008

26 stopni Celsiusza

Nie wiem czy u was też jest taka sama piękna pogoda co u nas, ale normalnie jest bosko :) Ja nie stety muszę się uczyć do egzaminów a szczególnie do jednego który mam za tydzień. Na szczęście można przecież siedzieć na dworze i się uczyć, jednak to trochę trudne gdyż słońce prześwietla kartki białe a do tego cały czas inni ludzie się kręcą.

W środę byłam z Emi pracować, oczywiście po zrobionych fotkach było czas na naszą zabawe. Fajna była imprezka, mechaniczny był byk, na którego oczywiście wsiadłam, Emi stwierdziła że obciach i nie chciała...hehe.. Ale fajnie było, jednak moje umiejetności z młodych lat nie stety nie dopisały i po 18 sekundach leżalam na dmuchanym materacu ;) Nie wiem czy te pare Red Bullów z vodką którę piłam też miały jakis wpływ na te sekundy ;P

Chciałam ogólnie w przyszłym tygodniu (po moim egzaminie) na parę dni jechać do St. Moritz oraz Mediolanu. Emi przylatuje do Mediolanu 17-go, bym odwiedziła wszystkich w St. Moritz i potem na week-end pojechała do Karo i Emi, i potem z Emi spowrotem wróciła do Innsbrucka. Jednak wygląda na to że tego nie zrobie :( Dostałam dzisiaj maila od rodziców, dostali mój rachunek do zapłacenia za moją kartę kredytową...nie byli zachwyceni....
Poniżej fotki z środy:

Christian/// Uwe, Ja, Emi

Wygłupy

Emi i Christian

Sweet L O V E /// Uwe się wygłupia z kolegą

Christian plays it cool /// Max tańczy z dziewczyną jakąś

Emi i Uwe huggies /// Max tańczy

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

3 comments:

Anna said...

Widzę, że ostro zabalowałaś :P. Domyślam się, jaką mieli minę Twoi rodzice kiedy dostali ten rachunek :D.

LunaRiddle said...

Ups, współczuję...
Ale ty przynajmniej nie dostaniesz szlabanu za to, że za dużo kasy wydałaś xD Gdybym była na Twoim miejscu... brrr! Nawet nie chcę myśleć o tym xD
Hehe, niezła impreza ;)
A na naukę polecam gorzką czekoladę, orzeszki i herbatkę miętową (mój niezawodny sposób) ;)
Miłej nauki! ;**

Ylo said...

I nas tzn. Kraków Małopolska niestety nie jest tak ciepło. A szkoda,bo ch/ętnie bym się do sesji na dworze pouczyla. Pozdr :)