Saturday, May 24, 2008

Kleine Pilze mit Killerpilze

Believe it or not ale wczoraj ani jednej fotki nie zrobiłam! Noc wczorajsza...hmm.. no co mówić nie zakonczyła sie tak jak powinna...hehe... Nie wiem czy mam ogólnie płakac czy się śmiać... Tz. dobrze sie bawiłyśmy, żeby nie było, no ale, może troche za dobrze z nie tymi osobami co trzeba... Mam zajebiście obtartą stope jedna, że mam problemy w jakich butach chodzić =/

Dziś zdarzyłam być na Uni, chciałam skrypt wydrukowac, a tu zamkniete...not good.

Potem w sklepie, kupiłam jajka, sok świeżo wyciskany, banany i ser. Zmarnowana jestem jakoś, dzis będę musiała swoje zachowanie Stefanowi tłumaczyć, nie powiem że to jest cos co chcę zrobić, ale nie mam wyjścia... kurde... no stan mój i Emi wczorajszy był nie taki jaki planowalismy. Video poniżej zrobiłysmy przed wyjściem. A kolejne to z koncertu Killerpilze :) Ogólnie zakochhałam się w Auch ohne dich i Letzte Minute, zajebiste piosenki :)



Auch Ohne dich

Jo ist tief gerührt, słychac nas jak śpiewamy..hehe...

Fabi (L)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

4 comments:

paper-girl said...

Tak szczerze to nigdy nie słuchałam Killerpilze, czasmi coś mi się ich obiło o uszy, ale nie chce się podlizywać ani nic ale ta piosenka Ohne Dich jest faktycznie super!! Vicky Dzięki za to! :)

Anna said...

Nie znoszę Killerpilze, ale o gustach się (podobno) nie dyskutuje :P. Współczuję Vicky szanownym stopom.

Anonymous said...

Vicky wiesz moze coś więcej na temat stanu zdrowia o stanie zdrowia Arthura niz piszą na skijumping ??

Vicky M said...

wlasnie spisalam nowy artykul z pierwszej reki, bedzie za jakies 30 min na skijumping dluzsza wersja na blogu zaraz tez opisze