Monday, June 30, 2008

♥ FERNANDO TORRES ♥

Jestem bardzo lojalną osoba. Od poczatku trzymałam za niemców oraz portugałów. No ale dopiero w tych mistrzostwach zwróciłam uwage na najlepsza osobe tego świata..hehe.. FERNANDO TORRES :) Dzis obojętnie jakie by były wyjscie meczu to bym się cieszyła :) Nando dziś zrobił ten mecz, bym powiedziała ze 1/3 meczu pokazywali go w telewizji, bo naprawde super gre dzis pokazał :)

Emi tu była, piłyśmy Prosecco i oglądałyśmy Torresa..hihi.. W telewizji po meczu też był, zdążyłam nagrac trochę.














Parę fotek wiecej macie na moim szwedzkim blogu TUTAJ

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Anonymous said...

Ohh mój Nando :*:*:*:* Ciesze sie że wygrali .. zasłużona wygrana !!

Milka said...

A ja się nie cieszę..ale to pewnie wiecie.

Anonymous said...

Viva Espańa! Ja wiedziałam że tak będzie..a ta bramka była cudowna...piłka sobie tak powolutku do siatki, ajj ^__^ Zaskoczona byłam Niemcami, że nie wyrównali...;>

Anonymous said...

Jeszce do mnie nie dociera. :) * lat na to czekałam i w końcu im się udało:)

Anonymous said...

Oj przystojny ten Torres, miodzio chłopak :P

Unknown said...

Torresa to ja lubie ale niemcow?ochyda

Anonymous said...

Kocham Hiszpanię i Torresa także!!!!! Inaczej po prostu nie mogło być!!!!!!!! Te quiero Fernando!!!!!! Ależ on jest śliczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^^

Anonymous said...

śliczny cud miód i orzeszki