Saturday, June 21, 2008

STRESSSSSSSS

Masakra te ostanie dni. Pełno rzeczy sie dzieje i pełno mam do załatwiania. Niewiem czy wczoraj ogladaliście mecz Niemcy-Portugalia? Najlepszy mecz który widziałam w tych mistrzostwach, niemcy zajebiście grali naprawde i zasłużyli na awans do półfinału :) Fakt że to także mój ulubiony team..hihi.. Fotki z meczu możeie zobaczyć TUTAJ
Dziś Turcy ponownie mieli szczęście, pokonali Chorwacje, naprawde nie zasłużyli, i szkoda mi Chorwatów...

Jutro dam fotki i opowieść z Bergisel, muszę także wysłać na Skijumping szystkie oraz popisać troche artykułów z materiałów którę mam, wiem że teraz mało sie dzieje że naprawde są potrzebnę.

Wczoraj miałam kolejny egzam, masakra, bo taki nudny skrypt i wogóle, mało spałam i do tego Andreas o 7.49 mi SMS:a napisał co mnie obudziło. Mogę powiedzieć że nie byłam szczęsliwa jak mnie obudził, no ale jak zobaczyłam że od niego i co napisał to spowrotem poszłam spać z uśmiechem na ustach :)

Andreas jest naprawde the sweetest thing, 5 minut przed egzaminem tez mi SMS:a napisał i życzył powodzenia. kurde dziwnie troche dopiero za ponad miesiąc będziemy się znów widzieć, chcieliśmy coś wykombinować wczesniej ale nie ma szans :( On ma zgrupowania, ja mase egzaminów, a potem lece do Szwecji na 10 dni, wracam i nastepnego dnia juz jade do Hinterzarten. Na szczęście oni przyjeżdzaja w ten sam dzień :)

Dobra juz ogólnie późno, idę jeszcze na maila poodpowiadać na wasze maile (sorki że troche to trwało). Dziś Nico ma wogóle urodziny, miałam iść dołączyć do nich na mieście ale naprawde nie dałam rady, jestem na maksa zmeczona, a do tego jeszcze dziś byłam oddać plazmę.

Śpijcie dobrze i jeszcze raz dzięki za wszystkie maile :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Anna said...

Wszystkiego najlepszego dla Nico :D.

paper-girl said...

No to serio masz dużo roboty...;/ ale trzymam kciuki zebys dała radę...:) Jak ja sie cieszę ze Niemcy wygrali, prawie beczalam jak ziecko ze szczescia...:) no i Basti Fantasti byl...nie do opisania...:) Chorwatow szkoda, plakali...:( ale za to Niemcy maja w jakis sposob prosciej w polfinale z Turkami (moze??) :) Pozdrawiam :)

Anonymous said...

Wlasnie Chorwaci przegrali na wlasne zyczenie - bledy w obronie, przestrzelone karne... Szkoda ich ,ale Turcy byli lepsi. Mecz tra do konca, a nie do pierwszej bramki.

Anonymous said...

Ja płakałam, ale po przegranej Portugali. Gott, co to była za rozpacz, nigdy bym sie tego nie spodziewała po sobie xd
Powodzenia życze na egzaminach ;D

Anonymous said...

Pisząc, że oddajesz plazmę miałaś na myśli krew?:)

Vicky M said...

@ judi: No Schweinsteiger pokazal swoja postawe :) ale mysle ze Niemcy tak czy siak by wygrali kolejny mecz, mysle ze nawet jezeli by grali przeciwko Chorwacji to mecz by byl jeszcze lepszy iz by chodzilo o rewanz :) - - - - - anonymous: wlasnie pod koniec meczu tam sie zrobilo troche zamieszania pomiedzy wszystkimy, trenerem, sedzia i chlopakami, miala byc zmiana no ale teraz to obojetne, turcy sa dalej a chorwaci out - - - - - - Dzieki holy :) - - - - - - - @ anonymous, nie nie krew tylko Plazme, innym slowem soczew krwi :)