Tuesday, June 24, 2008

Nie za dobra nowina o Antoninu Hajku =(

Gadałam dziś z Borkiem Sedlakiem i przez przypadek weszliśmy na temat jak tam idzie Hajkowi (miał przecież wypadek samochodowypod koniec kwietnia). Borek mnie ogólnie zabił tekstem "Antonin próbuje chodzić, no i teraz też jedzie do SPA". Byłam troche w szoku, wiedziałam że miał problem z lewa nogą, ale nie wiedziałam że to jest aż takie poważne że koleś nie może chodzić :( Widać jak w jedną sekunde całe życie kogoś może się zmienić... Teraz możemy tylko czekać czy kiedykolwiek Antonin jeszcze stanie na skoczni...


Artykuły o wypadku Hajka możecie przeczytać Antonin Hajek w szpitalu / Lato stracone dla Antonina Hajka / Antonin Hajek zdradza kulisy swojego wypadku

Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

7 comments:

Anonymous said...

Ojej biedny Tonda:( Mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze;) trzeba być dobrej myśli.
PS. śliczne zdjęcie;) chyba z Planicy:>

Tylko Vicky po Polsku said...

no z Planicy te :)

Anonymous said...

Tak własnie myslałam;)

Anonymous said...

Tak własnie myslałam;)

paper-girl said...

Biedny Tosiu!!! Kurcze mam nadzieję że wszystko będzie dobrze...Kurcze masz rację Vicki wystarczy sekunda!! Ale trzeba byc optymista a Tosiu jest twardym facetem i wierzę że będzie dobrze!!!

Anna said...

Życzę Antoninowi szybkiego powrotu do zdrowia ;-).

Karlajn said...

Biedny :((

wracaj szybko do zdrowia!