Wednesday, June 25, 2008

Po hofgaren mówi się whooops :P

Wczorajsza noc niestety nie skończyła się tak jak planowałam... Ewidentnie wiecej wypiłam niż planowane 2 weiss-sauer (białe wino z wodą sodową) i nie wróciłam do domu okolo 1-ej (choć fakt że od początku nie wieżyłam w to że wróce do domu przed 2-gą). No ale cóż, tylko uczyć się nie można, rozrywka jakaś musi być, to jest moja filozofja :)

Pojechałam z Betti i Steffi, potem około 23-ej także Emi do nas dołączyła. Było bardzo miło, niezłe jaja się działy...hehe... Na szczęście dopiero Fettiego spotkałam jak juz do domu mieliśmy iść. Fakt że on był w podobnym stanie co ja, to bardzo dobrze że sie wcześniej nie spotkaliśmy..haha...
(Fotka Fettiego nie jest ze wczoraj, tylko to jedna z moich "starych" fotek.)

Byłam w domu po 3-ej a dziś mnie łeb boli :/
W drodze do domu nagrałam filmik, możecie go zobaczyć TUTAJ.

Ostatni czas nie tylko na maila dostawałam pare pytań dotyczące Zakopanego od was, próbuje coś wykombinować, niechcę narazie nic mówić, ale myśle że może to być fajna sprawa :) Oczywiście będę na miejścu na LGP w Zakopanem :)



Betti i Steffi /// Emi i Ja

Emi w męskim kiblu..hehe... /// Emi, Max, Ja

Emi na swoim rowerku /// Betti i Steffi

Moje wczorajsze buty z Steve Madden /// Steffi

Mój wczorajszy wyluzowany outfit :)
oraz mój rozwalony pokój ;P


Dobra wracam do skryptu, jutro kolejny egzam mam :/

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Anonymous said...

awww świetne te buciki;)
Taaa ja sobie co chwile obiecuje, że nic pić nie będę, góra dwa driny, ale niestety nie bardzo mi cokolwiek z tego wychodzi i potem mam problemy z powrotem do domu:P

Anonymous said...

Hehe to niezle zabalowałaś :P.Ale w koncu nie samą nauką człowiek żyje prawda trzeba sie odstresowac a co to za niespodzianka jesli chodzi o zakopane? Bo ja sie wybieram i moze sie spotkamy :)Pzdr :)

Anonymous said...

No i Niemcy w pólfinale, ale jaja xdd
W ogóle to Cie rozumiem,powroty do domu w stanie nietrzeźwym nie są zbyt przyjemne...kilka razy sie już o tym przekonałam ^__^

Właśnie, jaka niespodzianka? ;D

Pozdriawiam, jak zawsze xd ;*

Milka said...

Ehh ciekawe co kombinujesz w kwestii Zako :))) Już zazdroszczę.... Bó ja chcę tam z Wami być....
A co się tyczy meczu to powiem tylko: Deutschland, Deutschland über alles !!!!!! O yeah^^

Vicky M said...

no niemcy dalej :) ciesze sie, a co do niespodzianki, to dowiecie sie jak wszystko bedzie pewne :)

Anonymous said...

a ja mam takie "spóźnienie " pytanie.Czy Austriacy podczas zawodów w Planicy,spali w Słowenii,czy wracali może do Austrii? :)

Vicky M said...

spali w slowenii :)

Anonymous said...

Dzięki za odp. :)