Tuesday, June 17, 2008

Wspaniałe wiadomości :)

Dziś były skok pomiedzy niemcami a austriakami na Bergisel. Własnie wróciłam do domu z miasta, ale dzień naprawde udany, jutro wam lepiej go opisze. Super rzeczy się działy, niestety niektórych rzeczy nie mogę wam jeszcze ujawnić, gdyz są one nie oficjalne, ale w krótce wszyscy sie dowiecie, obiecuje, ja jestem z paru powodów naprawde happy :)

Szybko wam nazwiska rzucę ludzi co byli: Gregor Schlierenzauer, Andreas Kofler, Atrhur Pauli, Nicolas Fettner, Manuel Fettner, Daniel Lackner, Bastian Kaltenböck, Stefan Thurnbichler, Thomas Thurnbichler, Balthasar Schneider, Florian Liegl, Martin Höllwarth, Wolfgang Loitzl, Alex Seiwald, Alexander Pointner, Marc Nölke, Florian Kotlaba, Werner Rathmayr, Mathias Hafele, Andreas Wank, Martin Schmitt, Erik Simon, Michael Neumayer, Michael Uhrmann, Severin Freund, Stephan Hocke, Werner Schuster, Falco Krismayr, Carolin Otterbein, Georg Späth. Toni Innauer, Markus Prock.


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Anna said...

Czekamy Vicky, czekamy na te newsy :D.

Vicky M said...

:) no jak mowie, nie wiem kiedy bede mogla je do konca ujawnic ale jakos w krotce mam nadzieje :)

paper-girl said...

Vicky Ty to wiesz jak podwyższyć ciekawość...Ale zaczekam cierpliwie...czy mnie się zdawało czy Artl zmienił sobie kolorek włosów??? Pozdrawiam :)

Tasja said...

Undrar var Blondie var... miss him.

Milka said...

O Martin ;D Mój podstawowy problem polega na tym, że jak widzę Martina zaraz przypomina mi się Thorsten.... xD

Vicky M said...

tak Artl pofarbowal wlosy :)

Anonymous said...

A masz zdjęcie Artla z inną fryzurką?

Vicky M said...

niestety, man go gdzies tylko zboku, nie raz jest to mne fartowe znac ich prywatnie, iz artl sie nie czul super i niechcial byc na fotkach.