Thursday, June 05, 2008

Some pics :D

No ostatio coś wszystkich fotek wam nie pokazyłam, a trochę sie działo że here we go:
Opalanie na balkonie /// Emi i Philipp

upał! /// Ja i Betti

W aucie /// Tatuaż

kupione jedzenie /// buty i czarne paznokcie :)

Party

Emi i jakiś koleś /// Nasi profesorzy

Psychoparty outside /// Markus, Ja, Christian

Hofgarten /// Psychoparty

Emi i kolesie /// My i nasz profesor..hehe...

Max i Emi, Blue Chip

Ja, Nico, Emi /// Psychoparty

Emi i Armin /// Ja i Emi, Hofgarten

Markus i ?? /// Max i Uwe



Psychoparty, tak to nasz profesor i łapał mnie za tyłek..haha...

Ja i Steffi, Psychoparty

Tattoo /// Betti

Imke, koleś, Steffi /// Emi i Philipp

Psychoparty

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

3 comments:

Anna said...

Ładną masz bluzkę (taką niebieską).

paper-girl said...

Mnie się za to podoba ta sukienka taka w paski...:) I oczywiscie te tauaże sa swietne...:) Pozdrawiam :)

Vicky M said...

dzieki dziewczyny :))