Saturday, June 28, 2008

Tak to jest jak się dziecią daje bawić z nożyczkami :P

Już wczesniej była mowa o tym że Arthur sobie pofarbował trochę włosy. W tym tygodniu chłopacy byli na zgrupowaniu w Faak am See, no i wiemy juz że oni są zwariowani, a szczególnie Thomi i Artl którzy ostatni czas bardzo dużo przebywają razem :) Rezultat ich zabaw macie poniżej... :P
A co u mnie? Dziś tylko smażyłam sie na balkonie, uczyłam się, trochę się spaliłam :/ Za około godzinę idę na miasto, fotki porobić w paru klubach, musze się tylko zdecydować w których, no ale jak znam siebie to bedzie raczej Stadtcafe oraz Hofgarten.

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

LunaRiddle said...

Hahahaha! No rzeczywiście im nieźle bije xD Ale jak ich za takie rzeczy nie kochać? ;)
Moja mama stwierdziła, że Artl w tej nowej fryzurze wygląda jak terminator xD
Kurcze, wesoło musi być na tych ich zgrupowaniach xD
Pozdrawiam ;*

Anonymous said...

Seksowny wąsik, musze przyznać xdd

Milka said...

Gdyby zdjął te cudne okulary mogłabym się wypowiedzieć na temat jego new image. a tak..cóż, nie wiele mogę. :D

Anonymous said...

wow :O :O :O normalnie nie wiem, co napisac...
troche dziwnie, bo zawsze widzieliśmy Arthura w dłuższych włosach (przynajmniej ja xD) ale mimo to ślicznie wygląda^^

Anonymous said...

wygląda jakby był niepołnosprytny. :) chociaż nie, on JEST niepełnosprytny.

Anonymous said...

Vicky, a czy to prawda, że Austriaków ma nie być na LGP w Zako?

Anonymous said...

HISZPANIA MISTRZEM EUROPYYY! Mówiłam? xddd

Anonymous said...

niestety Hiszpania.. echh...=( tak liczyłam na Niemców... ale cóz...

Anonymous said...

No i dobrze,że przegrali.Słabo grali,to przegrali.

LunaRiddle said...

A ja kibicowałam obydwu drużyną ;) I cieszę się z wygranej Hiszpanów, ale również utożsamiam się w bólu z Niemcami...

No właśnie, też mi się taka plotka obiła o uszy... Zako bez Autów? Nie no, to już by było zupełnie nie fair ;(

Tylko Vicky po Polsku said...

ja sie bym cieszyla tak czy siak >( Fernando torres :)

Anonymous said...

Ooo tak Fer :*:* A co do Artla to nazwać go można jedynie dzieckiem neostrady :P -żarcik-