Monday, June 09, 2008

Euro 2008

Heyka!

Wiem że pare dni nie pisałam ale jestem taka zalatana że szok. Wiecej up-date:ów macie na szwedzkim blogu, próbuje tam pisać po angielsku też żeby wiecej osób rozumiało :)

Do tego jeszcze piłka nożna sie zaczeła. Fan Meile tu Innsbrucku w zawalone ludzmi, 2 dni bylismy oglądać meczę na mieście. Pierw Portugalia-Turcja, Cristiano Ronaldo jest taki zajebisty, gra zajebiście i wygląd też ma :) Myśle wogóle że albo Portugalia, lub Niemcy wygrają. Wczoraj mecz Niemcy-Polska był też super, oglądałam go z Emi, Nico i jego kole. Polska dobrze bardzo grała, no ale Niemcy to mój ulubiony team, znam ogólnie wszystkich graczy, a tak naprawde to piłką sie wogóle nie interesuje. Potem jeszcze widzilismy Alexa Seiwalda.

Na Landeshauptplatz /// Emi, obok Nico i jego kolega


No i byłam ponownie odwiedzić Kotiego, bardzo go lubie, rozmawialiśmy o skokach które mają być w przyszły poniedziałek na Bergisel pomiedzy Austria a Niemcami. Nie wiadomo do końca kto bedzie jeszcze skakał, oprócz Schlieriego i Koflera, jednak prawdopodobnie cala kadra narodowa będzie na miejscu. A z Niemiec, to wiem ze Schmitt, no i dziś rozmawiałam z Andreasem Wankiem, powiedział mi że w niedziele będzie juz w Innsbrucku :).

Oglądacie meczę? Komu kibicujecie, oprócz Polsce?

Aha, jeszcze było summer re-launch w Bini's. Fajnie było :) Fotki możecie oglądnąć TUTAJ.
Innaczej się uczę :/


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

23 comments:

Anna said...

Może lepiej nie będę się wypowiadała o meczu Niemcy - Polska, ponieważ padłyby tutaj co najmniej dziesiątki niecenzuralnych słów :P. Uczczę to spotkanie chwilą milczenia.

Anonymous said...

Jestem trochę chora i ciężko ogląda mi się te mecze, ale kibicuje Włochą dali radę wygrać mistrzostwa świata to może dadzą radę wygrać mistrzostwa europy.

paper-girl said...

Ja kibicuje Niemcom (chyba głownie przez Bastiana <3)...Co nie oznacza że wczoraj nie bylam z Naszymi...ale zrozumialam ta porazke i pogodzilam sie z tym..Przeciez Nasi jeszcze graja i wyjda z grupy...:)

Vicky M said...

Wlosi dzis dali dupy, zenada to byla, ze chyba sie ich gra nie mozesz cieszyc Valeria? Ale jeszcze gorsza porazka bedzie jezeli z grupy wyleca :/

Anonymous said...

Ja kibicuje Niemcom choć za bardzo za nimi nie przepadam. Sądze że Oni i My wyjdziemy z grupy. Do tej pory oglądałam wszystkie mecze i raczej inaczej nie będe ale coś widze że niektóre zespoły nie zachwycają swoją grą. Myślałam że wczoraj Francja wygra z Rumunią chociaż 1:0 no ale se troche pomyliłam :D

Anonymous said...

To samo można powiedzieć o Austrii.

Linka said...

mmmmmmm Cristiano i Nuno oh ah, lepsi niz skoczkowie haha;p tudziez trenerzy;]

Anonymous said...

ja ogladałam troche meczu Austria-Chorwacja... nie byl zły... mecz Polaków tez widziałam, ale zabardzo sie denerwowałam i wolałam nie ogladac do konca...^^
a procz Polakom kibicuje, rzecz jasna Austriakom^^ pozdrawiam

Ylo said...

Jak dla mnie to cristiano to nie;P Wolę innych, np. Xabi Alonso. Ja jestem poza POlakami, za Hiszpanią, Włochami, Czechami i Turcją. Są jeszce inne drużyny,których sukces by mi nie przeszkadzał. Byle nie Francja:) Pozdrawiam:)

Anonymous said...

jasne.... byłaś na tych meczach i znasz wszystkich piłkarzy z kadry Niemiec :D hahahahahaha :D śmieszna jesteś!!!! albo inaczej... żAłOSNA!!!!

Anonymous said...

Anonimie ,Vicky chyba chodziło o to,że zna tych piłkarzy z nazwiska a nie osobiście.Przynajmniej ja tak zrozumiałam

Vicky M said...

@ Valeria: wiesz austria wchodzi w te Euro jako najgorszy zespol, ze moga tylko zyskac na swojej grze ogolnie, a wlosi wchodza jako mistrze swiata, dlatego jest to smiechu warte co pokazali - - - - @ Linka: haha..no Cristiano jest uh uh uh...ale z jedna skokowa osoba by nie wygral ;) - - - - - @ anonymous: no moja droga sama sie pospiepszylas myslami, znam kadre z nazwisk, o to mi chodzilo co twierdzilam ze to jest jasne...

Anonymous said...

Vickan! Szwajcarzy sa najgorsi, Szwajcarzy. Nie Austriacy :-P :-P :-P

Anonymous said...

Śmiechu waret to będzie jak Austria organizatorzy euro z grupy nie wyjdą tak jak Szwajcaria. A co do Włochów to może naj lepiej nie grają jak nawet z grupy nie wyjdą to nic się nie stanie.

Tylko Vicky po Polsku said...

@ Valeria: Smiechu warte to nie bedzie, bo nikt nie oczekuje ze te 2 druzyny wyjda ze swoich grup. Wlasnie dla Wloch to bedzie porazka ogromna jezeli oni nie wyjda iz sa jednymi z faworytow mistrzostw.

ValeriaRosa said...

Mieć euro u siebie i nie wyjść z grupy trochę smutne.

Anonymous said...

tak samo może być u nas w 2012, więc valeriarosa nie wybiegaj

Vicky M said...

@ valeriarosa:
no napewno smutne, ale nie stety ani Swiss ani AUT nie sa dobrymi nacjami w tym sporcie.

paper-girl said...

Zgadzam się z Vicki, ale za to Austria jak i Szwajcaria nadrabiają w skokach gdzie niektórzy tez chcieliby błyszczeć..:)

Anonymous said...

Może i Szwajcari i Austria nie są dobrzy w piłkę nożną,to jednak Szwarcaria jest o wiele lepsza od Austrii.Przypominam,że Szawjcarzy wyszli z grupy w ostatnich MŚ w Niemczech a w 2000 roku w ME doszli do 1/4 finału.A Austria??Gdyby nie organizowali u siebie ME ,to by nie awansowali.

Anonymous said...

@ Ona. To ja przypomne, ze Austria ma swoja Cordobe.Ma swojego Prohaska i Krankl'a. Cordoba. Hej Cordoba ;-)Cordoba sie pewnie nie powtorzy, ale przeszla do historii.

Anonymous said...

@liv Tylko,że Prohaska i Krankl już dawno nie grają...

Anonymous said...

@Ona
No i co z tego, ze juz nie graja. Pisalas "A Austria?" - to Ci odpisalam, ze Austria ma swoja Cordobe. "Cos" o czym Eidgenosi Austriakow moga tylko pomarzyc.