Tuesday, June 17, 2008

Filmik z Bergisel


Jestem taka zmęczona, masakra wogóle bo muszę się uczyć. W czwartek mam kolejny egzam, a nic prawie do niego sie jeszcze nie uczyłam! Dziś byłam oddać pierwszy raz plazmę, nawet wszystko spoko :)

Zaczelam spisywać wypowiedzi z Bergisel wczoraj, t.z. ogólnie wszystko oprócz Wernera Schustera spisałam, no i trochę co gadałam z Arthurem i Martinem Schmittem. Artykuł o wczorajszym duelu jest już na stronie TUTAJ.

Fotki obrabialam, zaraz zaczne wysyłać na serwer, ale część oczywiście tez tutaj opublikuje, jednak musze powiedziec że wczoraj jakoś fotki mi nieszły, a szczegolnie te prywatne, gdyż po konkursie i w ciągu meczy byłam wiekszy czas z Andreasem Wankiem. Potem opisze wam wczorajszy dzień, teraz musze się chyba zdrzęmnąć....
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Karlajn said...

O musiało być fajnie :D
fajny ten filmik :P :D

mogę skopiować 2 zdjęcia ;p ?
/ jak będę je dawać np. na bloga to napiszę że wzięte od Ciebie / :)

A więcej zdjęć będzie na skijumping.pl ? :P

Pytałaś może o to o co prosiłam ? :D
czy zapomniałaś x]] ??

Tylko Vicky po Polsku said...

hey!
ze fotkami spoko. tak pytalam sie go, jednak pierw zapomnialam o tym, ze m szczerze mowiac..hehe.. ale paczka doszla :)

Karlajn said...

O to fajnie, że zapytałaś i fajnie, że doszła ;)
Dzięki ^

paper-girl said...

Fajny filmik...krótki ale ileż on treści z sobą niesie...:) To ja cierpliwie czekam na fotki...:) Dobranoc?? Śpij dobrze!? :)

Anonymous said...

A tak w ogóle to co się dzieje z Mario Innauerem? ;) Bo jakoś nic ostatnio nie słychać o nim ;)

Vicky M said...

Z Mario wszystko w porzadku, kontuzja ktora uznal w Zakopanym wyleczona i mario trenuje z kadra a, tz. w dniu dzisiejszym takze jest w stams i sie uczy, ale ogolnie bierze udzial w treningach z kadra a :)

Anonymous said...

musiało byc bardzo ciekawie:)

PS. moge pozyczyc sobie fotke na bloga, jest mi potrzebna do notki... oczywiscie napisze, ze sa od ciebie ;)

Vicky M said...

Prosze bardzo martula :)