Friday, June 27, 2008

Mała podpowiedz :P

Dziś był nawet nice dzień. Koleżanka, Betti, przyszła i uczyłyśmy się statystyki na balkonie przez 4 godziny. Oczywiście tez było trochę babskich plotek..hihi... Egzam z statystyki 2, mam 4-go lipca, a z statystyki 3, 7-go. Do statystyki 3 nawet się jeszcze nie zaczełam uczyć, tyle egzaminów innych mam przed że szok! Filmik oczywiście musiałam mały nakrecić, możecie go zobaczyć TUTAJ.

Zaraz wogóle idę spać, ale narazie gadam z Tadem o moim pomyśle, o którym pisałam wam wczesniej że chcę przeprowadzić.
Ostatni czas nie tylko na maila dostawałam pare pytań dotyczące Zakopanego od was, próbuje coś wykombinować, niechcę narazie nic mówić, ale myśle że może to być fajna sprawa :) Oczywiście będę na miejścu na LGP w Zakopanem :)
Ogólnie wszystko narazie jest bardzo luźne, no ale jest dosyć dużo pomysłów i jak wszystko się ułoży to naprawde może być fajnie :) Wiem wiem wiem, wszyscy są mega ciekawi, jedną mogę wam w tej chwili dać podpowiedz, ma to coś do czynienia z LGP w Zakopanem :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

11 comments:

LunaRiddle said...

Oj Vicky, to musi być chyba coś super, bo trzymasz to w takiej tajemnicy... No ciekawość mnie zaraz zeżre, ale będę wytrwała :D
Oby do LGP! ;)
Buziaczki ;**

Milka said...

Kurde bo sie jeszcze rozmyślę i przyjadę...:D Gdyby mi sie to udało to impassible is nothing ;P

Anonymous said...

Haha, faktycznie dużo nam podpowiedziałaś xdd

Współczuje tych egzaminów..i pozdrawiam, jak zawsze ;* xd

Vicky M said...

hehe..no LGP w Zako zawsze jest super :)

Anonymous said...

Vicky, nie wątpie że na LGP w Zako jest fajnie ;D Tylko że mój przyjazd jest pod wielkim znakiem zapytania, i to mnie martwi..bo ciekawa jestem tej niespodzianki Twojej!;pp

Anonymous said...

ja niestety nie będe mogła przyjechac do Zako na LGP ;/ będę w tym czasie w Francji ale będe oglądała w tv. :D
pozdrawiam :**

Ylo said...

Ależ tajemniczo to wszystko brzmi :) Powodzenia na egzaminach:)

Anonymous said...

Ojej ale ładnie wyglądacie na tym zdjęciu:P Tadzio jak zwykle uśmiech:P Ja już sie nie umiem doczekać LGP, mam nadzieje, że mój ulubiony skoczek zaszczyci swoja obecnością:)
Życze powodzenia na egzamach:))!

Anonymous said...

Ojej ale ładnie wyglądacie na tym zdjęciu:P Tadzio jak zwykle uśmiech:P Ja już sie nie umiem doczekać LGP, mam nadzieje, że mój ulubiony skoczek zaszczyci swoja obecnością:)
Życze powodzenia na egzamach:))!

Vicky M said...

@ magadan, ona: dzieki :)

Anonymous said...

Mnie też nie będzie na LGP w Zakopanem, bo jadę do Berlina i jak zawsze czeka mnie nuda:(