Friday, June 13, 2008

Koncert :)

Sasanka, sorki!! Ale nie miałam czasu dokończyć postu o Christophie Stricknerze, ale zaczełam, że jutro spróbuje dokończyć i dać na bloga :) Do tej pory daję wam fotkę..hehe.. Tak jeden z nich to Christoph, reszta też skoczki i jeden trener :P Wiecie kto jest kto?Oglądam własnie mecz Niederlandy-Francja. Pierwszego meczu dziś nie oglądałam bo spałam, wczoraj i pracowałam i byłam potem krótko out, a rano musiałam wstać bo miałam egzamin. Ale dobrze mi całkiem poszło, jestem zadowolona :)

Dziś wieczorem idę na koncert Basshuntera :) Lubicie go? Botten Anna, Now You're Gone, mi się jego muzyka podoba, jest fajna i super na party :)
.
Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

2 comments:

Anna said...

Trzymam kciuki za wyniki egzaminu :D.

Anonymous said...

Mam nadzieje że egzamin poszedł dobrze :) A wiesz co tam z Arthurem po wypadku ?