Wednesday, June 11, 2008

Portugalia- Czechy, 3:1

Powiem tylko jedno: Cristiano Ronaldo
Dobra może coś jeszczę dodam. Oczekiwałam sie trochę lepszej gry od Portugalii. Pierwsze 45 minut nie były imponującę. Początek drugiej połowy pokazał 3 na 3 blędy Cristiano, ale potem sie wszystko rozkręciło i ponownie moglismy oglądać jednego z 5 najlepszych graczy świata w swojej normalnej znakomitej formie :) dodać trzeba że Deco zrobił dobrą grę i że się nie oczekiwałam aż takiej dobrej gry ze strony Czechów.

Powinnam sie uczyć, ale jakoś wena mi uciekła :/

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

21 comments:

Anonymous said...

Fajnie że Portugalia wygrała ale gra czechów nie była zła. Ja też się uczyłam nazw roślin po łacinie na pamięć :(

Anonymous said...

Cristiano...taki troche się lalusiowaty zrobił. Nuno Gomes, to jest dopiero facet ;D Apropos meczu, mam pełno filmików ponagrywanych z ujęciami Nuno i Cristiano, haha ;D Licze na Portugalie...;D Pozdrawiam :D

Holy ;)

Anonymous said...

Trochę lalusiowaty?on jest bardzo lalusiowaty...

Tylko Vicky po Polsku said...

ja lubie lalusiowatych bad boyow :D znam pare takich ;P

Anonymous said...

ja nie wiem, co laski w nim widza :-P Moj typ to on np. nie jest :-P O gustach sie nie dyskutuje, ale ja go nie trawie, hihi ;-)

Anonymous said...

Przyznam się, że w 2006 na MŚ za nim szalałam ale mi szybko przeszło...w ogóle brzydki jest jak jest zarośniety ;D A spocony Nuno Gomes...najseksowniejszy mężczyzna świata <3

Linka said...

fakt Nuno jest bardzo przystojny, ale Cristiano uh ah oh:)

o dokladnie vic!!!!! ;D
my crazy blondies zawsze sie zrozumiemy;D

Anna said...

Vicky, ucz się, ucz, bo nauka to potępi klucz :P... czy jakoś tak :D.

Anna said...

potęgi*

Anonymous said...

Linka, ja nie rozumiem co w tym lalusiu może być fajnego? ;D jak się spoci to wygląda jak zmokła kura a spocony Nuno to tylko go wymacać <3

paper-girl said...

Czy tu są omawiani tylko Portugalczycy?? Bo ja mam pewnien ,,spocony, seksowny" typ tylko nie wiem czy tak nagle z Nim wyjechać bo On nie gra w Portugalii...:)

Anna said...

Dawaj :D.

Anonymous said...

Może nikt Cie nie pobije ;D

Anna said...

Sorry, ale co by nie mówić to Łukasz Podolski jest naprawdę przystojny, ale (niestety) już zajęty i z dzieckiem :P.

Anonymous said...

Tak samo jak Nuno Gomes... xd Żonaty i dzieciaty ;D Ale Podolski jest przystojny ,fakt..bo to Polak w końcu ;D

paper-girl said...

Lukas jest super, racja!! :) a ja caly czas mam na myśli Bastiana Schweinsteigera...Ok moze i kolo nie jest przystojny ale normalnie się rozpływam jak widze jak On gra...:) Tylko dzisiaj dostał tą czerwoną kartkę :( ale co tam tego sędziego to ja znajdę i wykastruję...:P Uwazam jednak ze kolo ma w sobie ten mahnetyzm...Mnie przynajmniej ciągnie...:) Niestety też zajęty...:(

Anonymous said...

Bastian...jego fryzura mnie odrzuca ;D Ale apropo trenerów, wykastrowałabym i to bardzo chętnie sędzie który dzisiaj podytkował rzut karny którego nie powinno być, a takim oto sposobem Polacy zremisowali i szansy na wyjście z grupy już nie mamy ;(

paper-girl said...

Holy to Cię zaskoczę Fryzura Bastiana jak dla mnie jest po prostu bosssssssska!!!!!...Sedzia kalosz i jak go znajdę to sama, własnorecznie mu cos utne...:P No smutno...pozegnalismy sie z Euro, ale chlopcy i tak sa super!! :)

Anonymous said...

Boska to jest fryzura Nuno jak się spoci... <3 bo jak ma suche to mu się tak dziwnie kręcą ;D
Nasza przygoda skonczyła się zanim w ogole się zaczęła...smutno, strasznie smutno ;(

Unknown said...

Nie rozumiem zachwytów nad Ronaldo. Dla mnie jest on lalusiem, którego umiejętności aktorskie są przeciętne, a ciągle je pokazuje, a żelu na włosach ma tyle, że przed turniejem musi wykupić cały zapas w TESCO. Ale niestety gra dość dobrze.

Linka said...

ale po co rozwodzic sie nad tym, czy komus podoba sie cristiano czy nie?, nie podoba wam sie to ok...jesli odpowiada mu styl lalusia to tez ok, chyba jego osobista sprawa, chyba najlepiej zajac sie swoim wygladem a nie komentowac cudzego, poiza tym kazdy ma swoj gust ;]