Wednesday, June 11, 2008

Stare dzieje

Goshia jest jedną z was która do mnie napisała maila, napisała że pamieta mnie z meczu w Wilanowie jak byłam z Vellu. Miała nawet parę fotek którę mi przesłała..hehe.. Zawsze jest fajnie oglądać swoje stare fotki, a szczególnie jak się nie wie że one istnieją bo są robione przez ludzi których sie nie zna..hehe... Swoich fotek też mam dosyć dużo z meczów, musze jakis dzień se pooglądać :)

Idę zaraz na balkon sie pouczyć. Wieczorem gra Portugalia przeciw Czechą. Ohh, narescie ponownie zobaczymy zajebista grę Cristiano Ronaldo :)




Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

7 comments:

Anonymous said...

a tedy wygladalas zupelnie inaczej... nie podobna jestes do siebie na tych fotkach;)

*Anulka* said...

Viki ja mam tez twoje fotki z wilanowa woww!!!!niezle co!!!!!

Vicky M said...

@ ania:D jak masz to mi chetnie wyslij :) tylkovicky@hotmail.com :)

Anna said...

Kibicujesz Portugalii ze względu na Christiano Ronaldo :D?

Tylko Vicky po Polsku said...

Tak, gownie, ale Deco tez lubie, ogolnie ich sposob grania mi sie podoba, tz. portugalii nie tylko tych szczegolnych graczy, ale tak Cristiano ma duzy wplyw na to, Portugalii i Niemcy :)

Anna said...

A może jeszcze jacyś inni piłkarze :D?

Vicky M said...

Fernando Torres i Markus Rosenberg :D to ciacha sa :D