Tuesday, June 24, 2008

Wtorek, druga część fotek z Bergisel :)

Dziś dzień spedziłam na Uni, byłam chwile na mieście z Emi no i jeszcze w plazmie. Wieczorem idziemy do Hofgarten, no i musze się uczyć, bo w czwartek mam egzamin kolejny i potem jeden za drugim będzie :/

Dobra muszę się przygotować do wyjścia, życze miłego wieczoru :)

Poniżej macie kolejna część fotek z Bergisel (jest ich dużo). Pierwsza część oraz opowieść z dnia macie TUTAJ



Bergisel /// Schlieri

Severin Freund i Erik Simon /// Toni Innauer, Fetti i Thomi

Nico i Bolthas /// Schlieri przy telewizji

Nico i Bolthas /// Kofi

Niemcy /// Schlieri i Kofi

Wywiad z TV

Kofi przy swoim aucie..hehe... /// Z góry Bergisel

Po meczu na Bergisel /// Emi w aucie

Bergisel z góry /// Moi koledzy ze Szwecji

Martin /// Wuff maluje Kofiego

Bergisel /// Team AUT

Auto Schlieriego /// Pointex i Ja

Buziak,

To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Anna said...

Vicky, ile Ty masz tych egzaminów :P? Ciągle o jakimś słyszę, a właściwie czytam :D.

Anonymous said...

Mi by się chyba mózg przegrzał, tyle nauki. Współczuje i życzę powodzenia ;* ;D
Tak w ogóle to pan Toni Innauer ma seksowny sweterek, haha ^__^

Milka said...

A mnie sie najbardziej podobają Niemcy i Maddin w tym swoim kasku..matko i córko xDDD Tak wiem, powtarzam się... Życzę powodzenia na egzaminie :)

Anonymous said...

zamiast odpoczywac to musisz sie uczyc i zdawac=/
zycze powodzenia na wszystkich egzaminach xD
nice fotki^^

Karlajn said...

Dużo masz tych egzaminów..
powodzenia życzę :)

pozdrawiam;*

/ świetne zdjecia :)

Vicky M said...

@ anna palac: nawet niechce tych egzaminow liczyc...ale duzp 10 moze :/ wszycy mowia ze jestem porypana ze tyle ich robie, tu w austri podchodzi sie bardzo na luzie, tu na semestr robia moze se po 4 egzaminy i twierdza ze to duzo..hehe...