Monday, June 23, 2008

Fernando Torres <3

Czy ni jest on zajebisty? Myślałam że nigdy tego nie powiem, ale jest ktoś kogo lepiej lubie od Cristiano Ronaldo :) OK, wiem że włosów zajebistych akurat teraz nie ma, nie było to udane farbowanie, ale on cały jest zajebisty, so so so sweet :) Gra dla Hiszpani dla was co o tym niewiedzieliście :) Wczoraj wogóle Hiszpania wypieprzyła włochów, jak sie cieszyłam!!! Cavillas był zajebisty w bramce normalnie! Oglądaliście mecz? Jednak fakt że dalej twierdze że Cristiano lepiej gra od Torresa :)





Na finał myśle Hiszpania-Niemcy :)


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Anonymous said...

Gott, on jest przesłodki i przeuroczy ^__^ I nie jest tak lalusiowaty jak Cristiano..ale wczoraj zbytnio się nie popisał. Jakby sie popisał to pewnie było by ze 2:0 dla Hiszpani a do 120 minuty było 0:0 ^__^

Seksowny ma brzuszek.. *__*

Ylo said...

Oglądałam mecz, oglądałam :)Fernando jest cute, ale ja tam się na boisku za kim innym oglądałam:) Ale tez się cieszę,że Hiszpania przeszła. Włochów tez lubię,ale oni maja już MŚ, więc niech teraz Hiszpania powalczy o jakis szczytny cel:)A Casillas bronił świetnie. Jak za swoich najlepszych lat,czyli MŚ 2002:) POzdrawiam:)

Anna said...

Właściwie to meczu nie oglądałam, ponieważ jakoś Pawluczenko i spółka bardziej mnie kręcą :P. Swoją drogą RUSSIA IS THE BEST :D hihi.

Anonymous said...

niezłe ciacho z Fernando:P
maczu nie ogladała, ale mysle, że popatrze na GER-TUR xD
a finał myślę, ze będzie ESP-TUR ;)

Vicky M said...

@ holy: no trudno mu bylo sie popisac, jak caly czas mial 2ke wlochow a czesto 3 lub 4ch na sobie, byl po prostu calkowicie zablokowany, gdyz wlosi wiedzieli i nawet przed meczem mowili ze najbardziej sie boja Torresa. - - - - - ja mysle ze turcja nie ma szans z Niemcami :)

Anonymous said...

Vicky, no tak, ja rozumiem że go blokowali ale liczyłam że duet Villa - Torres jakoś mnie zadziwi, a rewelacji nie było ^__^ Zresztą i tak Iker jest gwiazdą całego meczu ;D

paper-girl said...

Są takie ciastka (bardzo dobre) jak pieguski i właśnie Torres mi się z nimi kojarzy a to dobre skojarzenie jest!! :D Ja oglądałam oczywiście mecz, ale powiem tak nie dal przereklamowanego Fabregasa i niestety nie dla Torresa ani dla zadnego z Włochów bo ich...:/ ale dla.....Sergio Ramosa!! Ja nie wiem, ale On to mi kogoś tak strasznie przypomina...:D Jest taki cute..:P ale Torres oczywiście też ma coś ,,takiego" w sobie..:) Buziaki :-*

Anonymous said...

Ooo mój Ferduś :*:*:* jaki on słodki :D wczoraj sie za bardzo w meczu nie popisał ale i tak nieźle grał :):)

Linka said...

hahah Vic no jesli chodzi o pilkarzy to mamy ten sam gust;p;p

Anonymous said...

Ja mam przeczucie, ze Turcy Niemcom dokopia *G* Jak wygrali z Chorwacja, to widzialam jak szaleli:-P Maja te energie. Fani opanowali Wieden to i pilkarze Wieden opanuja :-P Muahuahuahua... Turkye :-P

Milka said...

Teraz to ja chcę tylko Niemców z Mistrzostwem. :D nic więcej nie chcę.... ;P

Vicky M said...

@ linka: hehe..no w pilkarzach tak :p ty schodzisz w wiekach, a ja ide w gore :p - - - - - @ liv: o jezu, ja bym wariacji dostala, tyle turasow, nie cierpie ich (oki, ie wszystkich ale ogolnie)