Thursday, June 26, 2008

Niemcy mistrzami europy =D / Bergisel forki część trzecia

Wczoraj naprawde nie pokazali się z najlepszej strony, fakt że wygrali, no ale na tych mistrzostwach wydaje mi się że oni robia co drugi mecz dobrze, co znaczy że w finale będą zajebiści! Wogólę się tak cieszę że turków wywalili, ja naprawde nie cierpie turków (i teraz nie chodzi mi o ich kadre piłki nożnej, tylko o naród). a od początku mówiłam że myślę że niemcy wygraja całe mistrzostwa :)
Kogo najlepiej lubicie w niemieckiej drużynie? Mi się najlepiej podoba Clemens Fritz, ale najlepiej lubię Philippa Lahma :) Bastian Schweinsteiger, Podolski oraz Ballack tez są fajni :)

Dziś mecz Hiszpania-Rosja. Ohh, nareście ponownie będziemy mogli oglądać Fernando Torresa :) Oczywiście trzymam kciuki za Hiszpanie, ale myśle że mecz będzie dobry!

Innaczej to mało spałam dziś, miałam egzam, nie poszedł za dobrze, no ale zobaczymy, 30-go mam aż 3 egzaminy, masakra normalnie, no ale do tego jednego prawie nie musze się uczyć, bo większość wiem :)

Poniżej kolejne fotki z Bergisel. A Tutaj macie Część 1, Część 2.


Trenerzy się wygłupiają

ciąg dalszy... /// Moi koledzy podziwiają krajobraz


Kibice niemcy vs. austriaccy

Zmartwienie?

W aucie /// 3S

AUT /// Bergisel nocą

Martin i Schlieri /// Bolthas, Lacky, Nico

Nico, Bolthas, Lacky, Thomi /// Emi

Koti /// Fetti

Ciałko Thuriego /// Ktoś go wkurwił

Malowany Kofi

Ktoś podpadł..hehe..


dobra muszę sie uczyć! papapa

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

9 comments:

LunaRiddle said...

Hej Vicky! Ale mnie tu dawno nie było... Cały czas odsypiam rok szkolny :) Oraz wykorzystuję swój wolny czas w 100% ;)
Współczuję Ci z tymi egzaminami...
Długo jeszcze będą trwały te męczarnie?
Przyznam szczerze, że też wczoraj kibicowałam Niemcom i bardzo się ucieszyłam na wieść, że wygrali (niestety meczu nie mogłam obejrzeć, bo byłam na basenie). Najbardziej w ich drużynie lubię Podolskiego, Ballacka, Schweinsteigera i oczywiście Lehmanna (sentyment do bramkarzy) :) Dzisiaj oczywiście jestem za Hiszpanami i jeżeli wygrają, to nie wiem komu będę kibicowała w finale...
A fotki jak zwykle super, oglądałam całą fotorelację tutaj i na skijumping.pl :) Gregor naprawdę niektóre miny ma kapitalne :D Poza tym widać, że nieźle się tam bawiliście :D
A wracając do wcześniejszej notki - co ty kombinujesz z tym Zakopanem? xD Bo ja melduję się na 100% w dniu przyjazdu skoczków i nie ruszam się stamtąd do połowy września xD
Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej nauki i powodzenia na egzaminach ;*

LunaRiddle said...

Ale się rozpisałam :D
Chyba wena mi wraca :)

LunaRiddle said...

No i Hiszpanie wygrali :)
Viva Espaniol! ;)

Anonymous said...

I Hiszpanie wygrali :) Ahh ten Ferdziu :*:* Super fotki:D pozdrawiam :]

Anna said...

Kurde, Rosja przegrała :(. To było naprawdę okropne. Myślałam, że chociaż jednego gola strzelą :/. Bywa... Ale z Turcją i tak wygrają.

Anonymous said...

-Anna Pałac
Na ME nie gra sie o trzecie miejsce także nie będą grać Rosjanie z Turkami. Dostaną tylko brązowe medale.

Anonymous said...

Hiszpania mistrzem Europy! Niemcy w końcu muszą przegrać,bo mnie to powoli wkurzać zaczyna to ich wygrywanie, niech dadzą komuś innemu szanse ;D

A Rosji też mi było szkoda, Iker nawet nie dał im honorowej bramki strzelić ^__^

Milka said...

O nie! To właśnie Niemcy będą mistrzami ! O yeah^^ No bo przecież musi tak być, nie ma w ogóle innej opcji. :D

Anna said...
This comment has been removed by the author.