Tuesday, November 14, 2006

Zlamany nos i obojczyk

Niewiem czy czytaliscie newsa na Skijumping wprowadzonego przez Caroli, ja jednak uz tego newsa do Tada wyslalam wczsniej ale on go niedal no i Caroli zdarzyla wczesniej, ale nie o to mi chodzi kto dal czy nie, tylko ze Caroli news jest bardzo maly, ponizej przeczytajcie mojego, mojim zdaniem to co sie stalo jest szalone i bardzo glupie i naprawde rozumie czemu chlopacy wogule nie sa za skokami kobiet, ani z dziewczynami sie niezadaja (No oprocz Stefana Thurnbichlera co krecil z Anette Sagen...no i oczywiscie tez probowal z innymi dziewczynami bo on innaczej nie umie...haha... Ale nie to ze go nie lubie, jest smieszny pojeb ;P). Dobra moj news ponizej.

Po letnim konkursie kontynentalnym w Klingenthalu zaczela sie bitwa. Norweszka Anette Sagen, Austriaczka Daniela Iraschko oraz amerykanka Lindsey Van zalozyli umowe ze kto nie bedzie w najlepszej piatce dostanie. Wyniki tego: Zlamany nos Danieli, a Sagen cala osiniaczona.

Iraschko potwierdza z po skokach letnich w Klingenthalu dobrowolnie odbierala ciosy od swoich konkurentek. "Zgadza sie ze dostalam pare mocnych ciosow i zlamalam nos, ale niechce wiedziec kto to bil" - mowi Iraschko do norweskiej VG.

Dalej mowi ze to byla "glupia zabawa", i ze to bylo ustalone pomiedzy nia, Anette Sagen oraz Lindsey Van. "Zaluje tego, i dostalam duzo krytyki od mojego zwiasku" - mowi Daniela.

Anette Sagen niechce wchodzic w szczegoly co sie stalo, ale potwierdza ze "cos" bylo pomiedzy nia i jedna zwyciesczynia, ktorej imiona niechce podac. "Zaluje tego co sie stalo, i przepraszalam za moje zachowanie Claesa Brede Bråthena. Teraz ja ta sprawe zamknelam" - mowi Sagen.
Takze Sagen dostala duzo krytyki od swojego Zwiazku. "Jezeli jest cos czego skoki kobiece niepotrzebuja, to akurat tego! To jest beznadziejne zachowanie dziwczyn! One potrzebuja tyle "goodwill" ile moga dostac i chca zeby ich brac za solenne zawodniczki. Wtedy takie zachowanie daje totalnie przeciwny efekt." - mowi prezydent skokow w Norwegi Sverre Seeberg.

Wczesniej skakajaca skocziny z Austri Eva Ganster byla calkiem zszokowana wydarzniem. "Niewiem co mowic! To jest dziecinne, niedorosle i bardzo glupie zachowanie pzez te dziewczyny" - mowi Ganster i ma wsparcie od Bråtena.

"Jestesmy pewni ze nieakceptujemy takiego zlego zachowania. Nieobchodzi nas to czy dziewczyny to wzieli jako "cos fajnego" czy tylko na zarty, tak i siak wychodzi te zachowanie zle i kretynsko." - mowi Bråthen do VG.

Norweski Zwiazek Narciarski niema zadnych planow zeby ukarac Sagen za to zachowanie. "Anette bardzo zaluje tego, i jest teraz zajeta zeby wszyskie negatywne konsekwecje co ta sprawa narobila, sprostowac. Jednak niewiem jakie szkody te wydarzenie narobilo, wiem tylko ze niewyjdzie z tego nic pozytywnego." - zakonczyl Braathen.

Zrodlo: VG

News nummer 2 to ze Stephan Hocke na treningach w Ramsau zlamal obojczyk :(

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky

2 comments:

Tylko Vicky po Polsku said...

hehe...zrob to, i mi opowiedz :) JA wogule do Fettnra wlasnie mala napisalam, kupa jest, moje wytlumaczenie niezadobrze mi poszlo, wogule nic mu niewytlumaczylam o ostatnim razie z nim, no i niewiem, kupa kurwa, no ale dobra, zobacze co odpisze :)

Anonymous said...

Petycja prosba o rozesłanie informacji i naciskanie na PZN w Polsce.

strona video.zax.pl/petycja.htm
Im więcej emaili do PZN im większy nacisk tym lepiej. Informujcie i proście o wsparcie kogo się da.