Thursday, November 23, 2006

Kolesie Leave me alone...

Kurwa, mam dosc tych wszystkich intrygow, dosc dosc dosc, niech mnie wszyscy kolesie najlepiej na tydzien czy cos zostawia w spokoju, zaden Strickner (z tekstami Fettnera, kurwa jak mi znow acznie sie on snic, to Strickner dostanie za to, niewiem jak ale jakos!), zaden Max, zaden Chris, zaden Lukas, zaden Fetti, zaden Kofi, zaden Kike, zaden Alex kurwa wogule, i urwa zaden Helge oraz Frederick co sie glupio patrza jak wchodze na Uni z Maxem, Chrisem i Thomasem. Lass mich in RUHE!!!

keine Spiele, keine dazustossungen, keine PROBLEME!!!!

Kurwa, ja juz to widze... Jutro skoki sie zaczynaja, mam nadzieje ze Karo przyjedzie z Milano :) Potem moze Harrachov, Engelberg. Do Gatscha wogule musze zadzwonic...

Dobra, a wogule dzis kabel kupila i kopiarke laserowa, i mam ponad 40 kanalow w TV okazalo sie :D

Ciao!
3majcie Sie!
Buziak,
To Tylko Vicky

No comments: