Wednesday, September 03, 2008

Spotkanie w Zakopanem :)

Witam wszystkich!

Wiem że wogóle nic przez ten pobyt w Zakopanem nie pisałam, ale naprawde nie miałam czasu.
Spotkanie sądze że było udane, i że mile spędziliśmy wszyscy czas. Mam nadzieje że wy też byliście zadowoleni.

Musze przyznać że nie które pytania co padły trochę mnie lekko zatykały, no ale "Tadzio z rana jak śmietana".

Was co widziałam potem i na konkursie i te dwie osoby które były ze mna na ostatniej konferencji prasowej, mam nadzieje że bawiliście się dobrze :) i że jesteście zadowolone!
W Morskim Oku wieczorem też spotkałam pare z was, też mam nadzieje że sie dobrze bawiliście :)

"Wcale nie jesteś taka zła jak myślałam" Ten komentarz od jednej panny mnie powalił..hehe... Szczerość przodem...hehe..

Mam nadzieje że się jeszcze zobaczymy na jakis zawodach, a naj później na Pucharze Świata w Zakopanem w styczniu.

pozdrawiam wszystkich i relacje z wszystkich dni i fotki dostaniecie w najbliższym czasie :)

Wstydliwe panienki :P

Red Bull musi byc

Tadzio podpisuje album (TU mozecie go zamowic)

Cala grupa --- te panny spotkalam w MO

Panienki po srodku byly ze mna na konferencji


Musze uciekac na miasto!
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

13 comments:

Anonymous said...

No proszę,nawet Tadziu znalazł czas i posiedział z wami.Szkoda tylko,że nie znalazł go kiedyś w pewnej restauracji......

Anonymous said...

hey vicky,
zdj moze lepiej pozostawie bez komentarza. ;P moglas chociaz dac cenzurke na moja twarz, a nie. ;d
tez sadze, ze spotkanie bylo udane, musimy to powtorzyc na pś.
co do mo tez bylo swietnie, ale Ty chyba tez sie dobrze bawilas z tym i owym. ;DDDDDD pozdrawiam

Tylko Vicky po Polsku said...

haha..no, to ja moze MO pozostawie bez komentaza gdyz widze ze szpiegowanie bylo ;) no ale nie moge narzekac dobrze sie bawilam :)

zobaczymy co sie da zrobic na PS, jak bedzie chcec to cos wykombinuje sie :)

pozdrawiam!

R said...

jeśli w styczniu będzie takie spotkanie, to może i ja wpadnę, chociaż z Węgier daleko trochę :/

Anonymous said...

jak sie wykombinuje cos za rok na LGP to przyjde:P
w tym roku nie byłam bo oczywiscie martuli zachciało się jeśc... no ale coz:P słyszałam, ze było super^^
pozdrawiam;*

PS ładne fotki:)

Anonymous said...

a tam od razu szpiegowanie. ;PP po prostu nie da sie Ciebie nie zauwazyć. ;DD

Anonymous said...

Hey.
Ja też fot nie zamierzam komentowac XD
Na spotkaniu było bardzo fajnie ;D
I dzięki za konfe ;PP
Mam nadzieje że ten komentarz Cie nie uraził XD Bo faktycznie jesteś całkowicie OK ;P A ja mówię to co myśle ;P

No to 3maj się i do zobaczenia ;PP

Vicky M said...

hehe..a ja robilam co moglam chowajac sie w katcie lozy ;P - - - - - Ewa spoko, rozsmieszyl mnie ze byl taki szczery..hehe...

Anonymous said...

Ajj, Vicky powiem Ci że bym przyszła ale zanim bym sie zorienrtowała gdzie ta restauracja, to by pół roku minęło xD NA PŚ będzie takie spotkanie? Napewno przyjdę, obiecuje ;D Widziałam Cie na skoczni, ale nie miałam jak zagadać, a wydzierać sie nie chciałam xd pozdrawiam ;**

Anonymous said...

No to widzę ,że spotkanko się udało kurczę żałuję ,że mnie tam nie było buuu....może się zobaczymy na PŚ mam nadzieję :) Pzdr :*

Anonymous said...

No ja też fot nie komentuje jak i poprzedniczki...
Spotkanie było suuuupppper, mam nadzieje na powtórkę.
Dzięki za wszystko ;*
Pozdrawiam:)

Anonymous said...

Ja miałam być, ale mnie nie było. Przede wszystkim nie wiedziałam, że spotkanie jest przesunięte, bo w Zako nie miałam dostępu do internetu. Myślałam, że będzie o 13.00 a wtedy to już - z racji przełożonego konkursu - siedziałam na skoczni. Ja również Cię widziałam bardzo dobrze i to kilka razy. Przyglądałam Ci się zawsze jak koło nas stałaś :P i też nie miałam jak zagadać. Może pamiętasz. Stałam na schodach od mniejszej części sektora c przy przejściu, byłam w zielonej bluzie. Mam nadzieję, że będzie jeszcze nie jedna okazja, żeby pogadać :)

Pozdrawiam :);*

;*;*

Ylo said...

Heh, gdyby nie to, że przełożyli konkurs pewnie też bym była w Adamo. A zabawa w MO była przednia ;P Pozdrawiam:)