Tuesday, September 30, 2008

Oberstdorf ostatni dzięń

Na skoczni było śmiesznie. Polacy se jaja robili nie złę, do Tada powiedziałam dzis że kurde sa jak auty, czego sie wogóle nie spodziewałam, no ale tak to jest jak sie osób nie zna i poznaję, don't judge a book by it's cover. "Robert nie wiesz jakie tu się jaja dzieja, Vicky dopiero kazała Dawidowi sie spuścic w lewo". Tak to jest być laska w męskim gronie, no ale nie narzekam, smieszni są :)

Nie stety kiepskie były warunki, próbna odwołana bo dopiero laski zaczeły skakać jakos po szóstej. Johan Remen Evensen grał w frisbee i spieprzył se kolano :( Biedny, no ale pogadalismy se i umówilismy na wieczór :) Polacy po Dawida drugim skoku pojechali do domu, bo w niedziele już mieli skakać w Mistrzostwach Polski w Wiśle.

Felixowi nie wyszło do końca :( Pierwsze słowa jego do mnie to wogóle, jedziesz juz dzis do domu czy zostajesz? Super, to widzimy sie wieczorem :D". Że ewidentnie nie był za bardzo zawiedziony swoim miejscem. Janda wygral, Eggi 2-gi, Severin, potem, Fetti, W'uff i Lacky.




Pojechalismy do domu sie przebrac, otworzyłysmy butelke szampana i zaczeliśmy się przygotowywać. Mi troche szampanik strzelił do głowy, mozzarella z pomidorami przez cały dzięń to nie hit przed imprezą. Muzykę na maksa, aż z recepcji zadzwonili że gościę dzwonia i mówia że za głośno..haha...

W końcu pojechalismy do Horbaru. Red Bull z wódka, nie długo sie pojawiła Nadja, potem Steffi i Bine. Auty; Fetti, Nico, Lacky, Eggi niemcy, Erik, Severin, Haenel, norgi, Atle, Johan, Eirik, czesi, Borek, Jandys i jacyś z tych młodych których nie kojarze.francuzi, Vincent, Benjamin, Nicolas. Stefan Read, amerykanie. No dużo ludzi po prostu. Vincent stwierdził że musi mnie zapoznać z Nicolasem, trochę z nimi pogadałyśmy, potem przyszedł Jandys, w super humorku, wywijał nie żle tego wieczoru..hihi.. "Goodbye my favorite girl"...haha..był taki smieszny.




Felix przyszedł, no to z nim byłam wiekszość czasu, jednak potem musiał iść, bo nastepny dzięń mieli jechać gdzieś, ja zostałam. Wogóle mi mówił co niektórę z was do niego pisza, masakra. Dajcie chopakowi spokój. No ale Felix poszedl, to ja znalazlam Jossan i poszlam tańczyć, to przyleciał Nick Fairall z nami tańczyć i Mayer...no comment wogole...haha...

W ciągu wieczoru także Vilberg mnie zapoznał z Annette Sagen, powiedziałam jej że jest jedyną z lasek skokowych co dobrze wygląda...haha... Wiem że Tadzio nie przepada za Annette, ale jest miła moim zdaniem :)


Potem zjawił się Thomas de Wit i ogólnie resztę wieczoru spędziłam z nim, no i z Nadja i Nickiem. Jossan jakoś przed 4-ta pojchała do domu, a my jeszcze zostalismy na zewnątrz. Potem poszlismy na postój taksowek, ja stwierdziłam że nastepna taxi nasza ale taki jeden brzydki koleś zatrzął sie ze mna sprzeczać, i w pewnym momentie ja do niego czy mu coś odbiło, co laske chcę bic? Thomas sie wkurzył na niego i też zaczoł sie robic agresywny, że musiałam go uspokoic i powiedziec, że dobra egal niech kolesiowi będzie, itak jest brzydki :D

W końcu nasza taxi przyjechała, pożegnalismy się z Nadją i Nickiem i pojechalismy. Thomas wyszedł u siebie w hotelu, a mnie taksówkarz zawiozł do mnie. (stwierdzilam ze musze to napisac, bo innaczej odrazu by byly komenty...).

Śmieszny ten taksówkarz wogóle był...hehe..


Nick, Nadja, Thomas, Ja ---- Eggi i Thomas

Zrobilam serce blytszczykiem :) Mi sie bardzo podobalo, Thomasowi mniej...haha...

Ja, Atle --- Steffi, Ja, Jossan

Acha, i szoku dostałam jak wogólę pojawił się Johannes Lenz, pamietacie go z balu we Stams? Fajny jest...hehe.. Ale wogole sie go tam nie spodziewalam!

Wyjazd bardzo udany, nie moge narzekać, a już jutro jedziemy do Klingethalu potem do Liberca, ktoś z was będzie?




Rafal --- Grzesiek nie chce:P

Bolthas --- Bastian

MacKenzie i Bafia --- Dawid

Polacy sie rozgrzewaja...hahahaa...

Schofti :) --- Dawid

Robert --- Swiecacy sie Hänel :P

Bafia --- Maciusiak

Andy --- Bastian

Severin --- Team Polonia i Bafia

Wszystkie fotki mozecie ogladnac TUTAJ!
Spróbuje porobic wiecej fotek w Klingenthal i Libercu. Teraz jak widzicie ich mało, jakoś nie myslałam o fotkach.


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

23 comments:

Anonymous said...

Uwielbiam czytać ten żałosny bełkot. Wstyd poprostu i to z każdej strony. No cóż, dobrze że już niedługo.

Pozdro z południowej Pl, he hje he

Anonymous said...

Przeczytałam kilka poprzednich notek. Fajnie, że prowadzisz bloga. Masz naprawdę ciekawą pracę. Nie przejmuj się głupimi komentarzami zazdrosnych ludzi.

Pozdrowienia ;)
Asia93

Anonymous said...

Przyznaj się szczerze,Vic..Nie robisz tego wszystkiego na pokaz?? zeby fanki ci zazdroscily?? tak to wyglada z obiektywnego punktu widzenia...Po co ten blog skoro narzekasz pozniej ze pojawiaja sie glupie ploty..

Misha said...

i´m going to Liberec :o)

Unknown said...

Już sobie wyobrażam jaka impreza będzie po Libercu :).

Ja miałam jechać do Liberca ale niestety siła wyższa i muszę zostać w domu, pozdro Vic :].

Anonymous said...

Mam nadzieję, że w Libercu będzie fajna impreza ;]

Anonymous said...

Bedzie fajna, oboz puszystych przenosi sie do Republiki Czeskiej.

M :)

Anonymous said...

Czytam, czytam i oczy przecieram. Niewiem jak taka prostaczka jak ty tam się dostała. "Spusćić w lewo"? I ty reprezentujesz PZN i polaków? Wstydź się dziewucho, skandal. Ani urody ani taktu ani inteligencji, czysta obora.

SKANDAL!!!! Przynajmniej przestałaś się obnosić ze swoimi podrabianymi Diorami, co za żenada!

Doro.

Vicky M said...

@ Doro: Ewidentnie nie rozuiesz czego czytasz. Ze chlopakami sie dobrze dogaduje i ze sie wyglupiamy, co to ma spolnego z praca w PZN?

Ale jak sama piszesz, nie mozesz zrozumiec jak, bo ewidetnie nie wiesz nic i sie nie orietujesz :)

pozdrawiam,

Anonymous said...

Nie pozdrawiaj mnie dziewczynko.

No rzeczywiście, to jest twój jedyny temat i sposób na dogadywanie się. Wszystko związane z seksem. No trudno się dziwić. Ty z polakami sie dobrze dogadujesz? Ha ha ha. Niedoczekanie.
Idź dziecko żyj w swoim świecie obłudy i oszukiwania samej siebie. Brak słów.
Doro

Anonymous said...

A co ma wspólnego? To inteligentko, że reprezentując PZN powinnaś zachowywać się godnie i z klasą. Jeśli kiedykolwiek słyszałaś w ogóle TAKIE słowa!!!

Doro

Anonymous said...

popieram! wstyd wstyd i jeszcze raz WSTYD!

Anonymous said...

A ty serio jestes taka pewna ze oni cie w kadrze polski tak strasznie lubia?? ja slyszalam co innego...:P

Anonymous said...

WSTYD!!!!!

Anonymous said...

zdzira. jedyne co umiess to obciagac tlusciochu. rozruchane tluste dupsko.

"wielbiciel"

Anonymous said...

hahahahaha dobre dobre!!!! xD

Vicky M said...

wasz poziom pokazujecie tym ze piszecie po anonimem. dajcie se spokoj. czy mowilam ze polacy mnie lubia? nie, opisalam jeden konkurs.

wisi mi itak co wy se piszecie. wasz problem :)

Anonymous said...

No dokładnie, tobie wszystko wisi paszczurze.

Anonymous said...

szczególnie wałki tłuszczu ;)

Anonymous said...

Vicky, lass die reden ;-)
Merci za zdjęcie Mayer'a ;-) tres jolie!

Bacini

Anonymous said...

Sonja hat recht! Alle san deppate neidische Gurken, nix mehr. Leut die so n Schaß von sich gebn, san einfoch nur Proleten... einfoch nur Prolos, mehr kann man dazu net wirkli sogn. Die wissn net, wie alles wirkli abläuft.

Skål te deg!

Anonymous said...

Danke @ Liv :)

Deppat ist das richtige Wort hierfuer!!!!!

Ha det bra
Baci baci!

Anonymous said...

A ja Ci zazdroszczę,że znasz Atle;)Mozesz coś więcej o nim powiedzieć?
Jaki jest z charakteru?;)