Thursday, August 28, 2008

SPOTKANIE ZMIANA!!!! godzina 12!!!

Heyka!

ja, już kjestem na mejscu w Zakopanem i oczywicie się dowiedziałam ze w sobotę o godz. 14 mam konferencje prasową na której muszę uczestniczyć.


Że sporkanie musze o godzine wczesniej przełożyć na 12-tą, mam nadzieje że zdąrzycie przeczytać tą wiadomość. O godzinie 13ej też będę jeszcze ale tylko okolo 30 minut jeszcze.

Konferencja prasowa będzie z Polską kadrą i PZN:em i jedna z was z koleżanką będzie mogła się ze mna zabrać jak będzie miała chęć.

Tak jak pisałąm pare niespodzianek będzie w Adamo.

Zapraszam!


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

10 comments:

Anonymous said...

Ojejku,teraz dziewczynki będą się kłócić ,która ma iść

Anonymous said...

nic innego nie chce tylko z toba isc ;)

Anonymous said...

@anonim : Daj sobie już siana Kochanie ;-) nudna/-a się robisz! Skoro ludzie wyrazili już wcześniej chęć spotkania się z Vicktorią, to chyba nic w tym złego ?! Istnieją większe problemy na tym świecie- chyba, że ty szczęśliwa osoba takich nie masz?!

Mary said...

O! Zakopane? Mam blisko, chętnie bym pojechała :) ale raczej nie dam rady.

Anonymous said...

Vicky, a mogłabyś napisać dokładny adres tej restauracji?? Bo ja przemierzyłam pre razy krupówki i nie moge jej znaleźdź?

Anonymous said...

@gosia
Na końcu Krupówek skręcasz w lewo

Anonymous said...

Sorry ,w prawo :)

Vicky M said...

ul. Nowotarska 10
http://www.restaurants.pl/stary/zakopane/Restauracje/Adamo/adamo.htm

Anonymous said...

zobaczymy sie jutro pozdrawiam xp

Anonymous said...

I jak tam spotkanie ?? ;)