Monday, September 29, 2008

Oberstdorf CoC, fotki ze skoczni i nie tylko

Heyka!
Czas mi ucieka i widze że nie dokończę dziś jednak opisywania Oberstdorfu. Ale mam troche fotek ze skoczni oraz inne, którę narazie możecie sobie pooglądać. A jutro dam już opis ostatniego dnia i fotki :)

W hotelu przed wyjściem

W budce polaków

Skocznia z góry i z auta

Before / After

Jedziemy na skocznie /// Felix wygrał :D

Vic /// Grzesiek

Widok z balkomu w hotelu



Vincent coś chciał /// A ja coś od Rafała ;P
Dobranoc!

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

9 comments:

Anonymous said...

Zjazd otylych w Niemczech? Hahahahahaha

Maniek

Anonymous said...

No faktycznie... przykładowo taki Vinc to otyły jest jak stopiędziesiąt... Maniek, weź się za coś.. a nie wypisujesz tu bzdury!

Fotki są benissime!
Bacini Vic!

Vicky M said...

haha..no sonja, bys zobaczyla jego walki ;)

Anonymous said...

ha ha ha ha.. widać nawet tak na zdjęciu :P

xxx

Anonymous said...

Sorry moim zdaniem jest otyla, ja bym sie wstydzil wsrod facetow wazacych polowe mnie!

Obrzydliwe.
Maniek

Anonymous said...

To Ty sie Maniek wstydz a Ona niech robi co jej sie podoba:D moze jest jej z tym dobrze?:D

Anonymous said...

gdyby ważyli połowe, to by ich nie było ;-)

Peace!

Anonymous said...

No nie wiem, panna jak nic wazy z 80-90 kg, jak mozna sie tak zapuscic hyhyhy.

Maniek

Anonymous said...

a ty Maniek jak nie masz nic mądrego do napisania to nie pisz

Asia93