Thursday, September 25, 2008

Jutro Oberstdrof

Heyka!
Co tam u was? Ja z Jossan ostatnie dni zalatanę na maksa, oglądamy mieszkania bo się przeprowadzamy :) Wiecej updatów daje na szwedzkim blogu, jednak wiem ze nie za często tam pisze po angielsku, no ale fotki chociaż są :)

Dziś oglądałyśmy mieszkania, bylismy na siłowni, gdzie wogólę spotkałam Reiniego Schwarzenbergera, nie wiem ilu z was jego pamięta, zakończył kariere jakiś czas temu. Dzis był o kulach bo miał operację kolana miesiąc temu. Lubie go, jest zawsze śmieszny..hehe..\

Dobra musze iść się pakować!

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

6 comments:

Anonymous said...

a ja myślałam, ze bedziesz w Wiśle... no ale coz :)
ja pamietam Reniego, kazdy PRAWDZIWY fan AUTow powinien go pamietac ^^
pozdrawiam

Anonymous said...

Cześć!
niedawno tu zajrzałam. całkiem fajny masz ten blog,ale te niektóre komentarze na twoj temat są żałosne
chyba widziałam Cię w Zakopanem na kwalifikacjach.
Pozdr.
Asia93

Anonymous said...

Chcialam tylko zapytac Vicky kiedy bede wyniki konkursu sprzed prawie miesiaca?? Pozdro

Anonymous said...

Owocnych poszukiwań życzę;)
pzdr.

Karlajn said...

U mnie nic ciekawego :P
Wreszcie ładna pogoda! ^^
Od wczoraj ciepło i słońce świeci ;)
Bo tak to ciągle padało -.-'
I byłam na grzybach xd trochę nazbierałam ^^ Fajnie tak wstać i pojechać zaraz do lasu, cisz spokój ^^

Pozdrawiam;*

Vicky M said...

wyniki konkursu podam jak wroce z Liberca :)