Saturday, September 20, 2008

Szwedzi w IBK

Johan z Carlem napisali do mnie że są w Innsbrucku i żeby z nimi wyszła poimprezować. Miałam ogólnie pracę, no ale jakoś to załatwiłam i z Jossan poszliśmy ich spotkać w Theresienbraeu. Carl był crazy, tańczył jak zwariowany, jednak jak chciałam nagrać to nie chciał...haha...

Po jakiś czasie zmienilismy klub do Hofgarten, po drodze jednak było smiesznie, Carl latał ze spodniami przy kostkach, no comment...haha... W Hofgarten było troche dancing i Johan już był nie co napity i zaczeły się normalne jazdy od niego "Czemu jesteś zła?" "Johan, że nie jestem łatwa to nie znaczy że jestem złą" "Jesteś złą? Wyluzuj się" "Johan nie jestem złą, i jestem wyluzowana, ale nigdzie nie zajdziesz, nie jestem taka jak restza skokowych lasek" "Vic ale nie powiedz nic mojej lasce, OK? "Johan spoko, bo nic nie będzie do powiedzenia".


Wieczór był miły, jeszcze jacys kolesię sie do naszej czwórki dołączyli, i ten jeden koleś ze mną gada i do mnie "Znasz Flo Liegla?" "No, tak, dosyc dobrze" "Ach, fajnie powiem mu nastepnym razem że z tobą imorezowałem" Ja se tylko pomyślalam że no kurwa zajebiście....

Wieczór jednak udany, szkoda mi tylko chłopaków, 0 8-mej rano mieli treningi siłowe...haha...


Ostatnią część Zakopanego dam dzisiej :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Unknown said...

znowu impreza :D.

fajnie, pozdro :].

Anonymous said...

nie no rozwalilas mnie tekstem "nie jestem jak reszta skokowych lasek" buhahaha, szkoda ze to glownie ty psujesz opinie "skokowym laskom" ;] wiec przynajmniej ich nie obrazaj!

Anonymous said...

zgadzam sie z osoba powyzej...

haha podobno rozawalas autografy na spotkaniu w Zakopanem... zalosna jestes!

Anonymous said...

zgadzam sie z osoba powyzej...

haha podobno rozawalas autografy na spotkaniu w Zakopanem... zalosna jestes!

Vicky M said...

tak oczywiscie rozwazalam autografy. opinie skokowym laska to psuje moze w ustach lasek skokowych bo glowno wiedza tylko se mysla :)

pozdrawiam,

Anonymous said...

Warszawa pozdrawiam Innsbruck!!!! Yeah zawsze i wszedzie!!! :D:D

Barbb25

Anonymous said...

Vicki,
blog jest super... zagladam tez na szwedzki, ale... niestety nic nie rozumiem:) z niecierpliwoscia czekam na ostatnia czesc relacji z zakopanego
pozdrawiam,
w.

Anonymous said...

Z tego co wiem to Vicky rozdawała autografy... ale Gregora...

Anonymous said...

EJ NO TO JOHAN MA DZIEWCZYNE???

Anonymous said...

przeglądałam Twoje wczesniejsze wpisy i stwierdzam,ze bardzo fajnie wygladasz w ciemnych wlosach :) mozesz dodac kilka fotek starszych ? :)

pozdrawiam :*

Anonymous said...

odkad jestes w pznie to juz calkiem ci sodowka odbila. sama dobrze wiesz jaka masz opinie na skokach, ale oszukuj sie nadal. twoje zycie.

Vicky M said...

jaka mam opinie u lasek to dobrze wie i wisi mi to :) wszystko nie jest takie jak wyglada na fotkach. ale przeciez nie bede tutaj sie tlumaczyc ze swoich dzielow ze skoczkami...