Thursday, October 02, 2008

Szczepan ma słowo

ojejku;* się czerwienię.....nie znamy sie dobrze, ale to ja za Ciebie noszę kabelek oraz laptopa :) mam nadzieję, że mnie pamiętasz :P
dziś spokojny wieczór, tylko szampan i kilka shotów.....jutro jedziemy do Liberca, tzn najpierw na skocznię i na konkurs a potem do Czech :) Tadzik wyliczył, że zajmie nam to 4 godziny ;/ mam nadzieję, że jakoś przetrwamy...
dobra kończę, aby zbytnio nie wykorzystwyać dobroci Vic :) ale zawsze chcialam miec bloga :)

buziaki Wasz Szczepanek
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Anonymous said...

Warszawa laczy sie ze swiatem! Sciskamy Klingental i przenosimy sie do Liberca, jazdaaaaaaaa:D:D:D

Szczepanie witam serdecznie i gratuluje bycia swiatowa! Poczynilas pierwszy krok w drodze ku byciu jeszcze bardziej rozpoznawalna ;-)

Czekam na wiesci z Czech, tego nie da sie przeoczyc!! Prosze pozdrowic Pana Parantainena :D

Barb25, the working slave :)

Anonymous said...

Barb kocham twój tytuł ;-)

Ściskam was mocno !!!!

Anonymous said...

Sonja witam witam co tam slychac w wielkim swiecie? Buziak mameluku :D

Barb25

Anonymous said...

Ciao Bella!
Rok akademicki się zaczyna, trzeba troche pomaltretować (mam nadzieje,że dobrze napisałam..) pierwszaków ;-P Poza tym- same old story- I am more than happy :D

Baci baci!

Anonymous said...

Vics--> dziekuje za pamiec urodzinowa :)

Sonja zostaw biedne dzieci koczkodanie. Ktory to rok, 4?
:X

Barb25

Anonymous said...

Barb- ja idę indywidualnym tokiem- jestem niby na 3, ale tak naprawde na czwartym, tak jest ;-) ale strace dużo czasu- choć to tak naprawde nie strata- na praktykach- musze 3 różne robić ;o
Aaaa tam, opowiem im jak to jest na uniwerku :P

Buzi wszystkim!!!

Anonymous said...

Sonja Ty mi tu nie mydl oczu buraku bo ja wiem ze Ty sie opieprzasz. Wybacze Ci jednak, gdyz to takze moje ukochane zajecie:D:D

Mi to brakuje studiow.. :( Nie moge uwierzyc ze juz po ;(

Barb25

Anonymous said...

Dlatego się opieprzam ;P nieeee- jestem na 3,5 roku - ale mam inny tok, bo w Niemczech można zaczynać i w innych terminach :P

A tak poza tym się opieprzam ;D

Baaaci