Thursday, July 03, 2008

Bergisel fotki, ostatnia część


Wiem że trochę po czasie ale na maila dostałam parę pytań czy już wszystkie fotki opubikowałam, no ale pare zostało :)

Przez przyszły tydzień zostało mi 5 egzaminów, 2 ćwiczenia oraz jedna praca (fakt że nie musze jej oddać w przyszłym tygodniu na sczęście!).

Dziś się uczę, jutro mam 2 egzaminy, biologiczna psychologia 2 oraz statystyka 2, do tego musze jedne ćwiczenia z statystyki oddać.

Wczoraj miałąm też 2 egzaminy, potem byłam z Emi na Starym Mieście na obiedzie, kawałek pizzy z ruccolą i świerzymi pomidorami :) Ludzie skakali z mostu do rzeki, nie wiem po co, ale TU macie filmik tego.
Bergisel fotki część 1 / część 2 / część 3 / fotki Skijumping


Ja i Kofi /// Publika

Schmitt imitacje /// Pointex, Schlieri, Marc

Robimy Kofiemu i faną fotke /// Niemcy

Happy Emi /// Schmitt i Schlieri

Pointex /// Fetti

Koti i Sara /// Martin

Basti /// Schlieri

Koti, Marc, Thuri /// Schlieri
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

10 comments:

R said...

też bym zjadła taką pizzę, ale nie mam siły wyjść - ponad 30 stopni w cieniu :/

Anna said...

Hej Vicky!
Mam pytanie: znasz jakieś tanie pensjonaty w Hirtenzarten? Strasznie chciałabym tam pojechać od poniedziałku, ale nie wiem nawet, jak mam się tam dostać (niestety moja mama nie ma prawa jazdy). Są jakieś autobusy/ pociągi/ ewentualnie inne środki transportu. Samolot w ostateczności, ponieważ moja choroba lokomocyjna właśnie w takich sytuacjach najbardziej daje o sobie znać ;-).
Pozdrawiam :*.

Vicky M said...

hey!
do hinterzarten najlatwiej sie dostac lecac do stuttgart, tam pocag do freiburga a z freiburga do hinterzarten. co do taich pensjanatow to nie stety nie mam pojecia, ale wejdz na strone hinterzarten breitnau to napewno beda :)

Milka said...

O Vicky dzięki za Niemców..Kurcze, jak na nich patrzę to brakuje mi dwóch osób...Niestety i jedna i druga nigdy już nie wrócą.... Smutno...

Vicky M said...

ktorych? Hanni i kto?

Anonymous said...

Vickyyy...orientujesz się czy Austriacy będą na LGP w Zakopanem w tym roku? ;PP

Milka said...

Vicky- Tak tak Svenio (kurde jak bym chciała żeby on skakał) ;D. Druga osoba to nie skoczek, jednak strasznie dla mnie ważna bo od niej zaczęło się moje pojmowanie tego sportu. Reinhard Hess był jest i będzie częścią mojej sportowej świadomości i ogólnie kimś bliskim. Hee jak ciężko było patrzeć na skocznie po tegorocznych świętach, skocznie która taką niewdzięcznością zapłaciła mu za życie oddane dla tego sportu.

Anonymous said...

pizza.. pizza..pizza... huhu... podzielam zdanie rumi *g*

Vicky M said...

hey Holy! Tak Auty beda napewno :)

Anonymous said...

Uff, to dobrze xD Już sie bałam xD
A Mario dzisiaj po pierwszym skoku był na 1 miejscu, a potem spadł na 10 ;(

Pozdrawiam! ;* xD