Monday, July 28, 2008

Spowtorem w Innsbrucku

Wczoraj jak wróciłam to byłam dosyć padnięta. Jossan i Agę zawiozłam na lotnisko w Zurichu. Jossan zamiast iść prosto do check-in staneła w ogromnej koljce co spowodowało że jej lot uciekł i do dziś musiała na lotnisku czekać na nastepny :/

W Hizie dużo się działo, ale nie raz trudno opowiedzieć co i jak, bo rzeczy które są np. ważne dla mnie nie muszą być fajne dla was. Z Agą np. śmiełyśmy się tyle że prawie sie posikaliśmy przez cały wyjazd. Bo układałyśmy rymowanki, oczywiście nie co seksualne. Tadzio nie do końca twierdzil że są one takie fajne..hehe.. jak chcesz całuska od Tadka, pokarz mu pośladka :P To jest bardzo light version rymowanka, do tych które układałyśmy.

Słyszałam że byłam w telewizji, parę razy, oczywiście sama tego nie widziałam, tz. jakis raz widziałam jak siedzieliśmy na gorze oglądaliśmy skoki w telewizorze tam, bo wtedy same siebie widziałyśmy..haha... Morgi przyszedł i bzdury jakieś gadał z podtekstami z chłopakami że ja normalnie pekalam ze śmiechu, on jest nieźle popieprzony :P

Z Andreasem miałam sie spotkać w piątek, jednak on był bardzo zawiedziony swoim wystepem i został w hotelu :( Byliśmy na koncercie Kroisos, wcale nie mój typ muzyki że po 2ch piosenkach wyszłam po innego pomieszczenia, bo nie wytrzymałam. Zjawił sie Janne Rynaenen i Annsi Koivonen czy jak im tam (finscy kombinacy), też siedzieli tam na ławce ze mna i było śmiesznie. Potem pojechaliśmy do Zeltu i potem dalej do Francos gdzie chłopacy sie znów zjawili. Morten od 23 juz do mnie wypisywał żebym tak przyszła, ale pojawiliśmy sie dopiero po 2giej jakoś :P

Annsi powiedział mi że bał się do mnie podejśc bo wyglądam jak jakas celebrity w Finlandii, jakaś Ana Eriksson czy coś, taki sweet był. Jednak pod konieć wieczoru drze sie na poł Hizy "Którą laske widziałem pierwszą na koncertcie Kroisos?" Jossan i Tad oczywiście stwierdzili że mu pomogą w szukaniu i mnie ogólnie zaciągneli i rzucili w niego...hahaha...

A co do konkursów, no to Georg Spath wygrał. Kofi był drugi a Morgi trzeci. Kofiego włosy wogolę są teraz zajebiste :) Nie mówiąć o jego ciele, w piątek jak była taka super pogoda to nie mogłam oczy z niego oderwać, mierzyłam go z góry na dól, z góry na dól, on się na mnie spojrzał i tylko usmiechał, ja tylko ruszyłam ramionami, bo co zrobic koleś wygląda zajebiście to ja sie patrze :P

A o Schlierim to pogadamy po następnym konkursie :P

Fotki pierwsze macie poniżej :)

















Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

12 comments:

Tasja said...

Okay Finnish lesson ;). Not Annsi Koivonen and Janne Rynänen. It is Anssi Koivuranta and Janne Ryynänen

Anonymous said...

Szkoda,że się nie posikałaś.Wtedy to dopiero byłby ubaw

Anonymous said...

No to musiało być dużo świetnej zabawy:D Ojej z Morgim aż tak źle?:D
Pozdrawiam gorąco ;)

Anonymous said...

Zdjęcie Tadzia z bułką jest przesłodkie, hah xDD

Ylo said...

A ja tam lubię Kroisos. I muzyke i chłopaków:)

Unknown said...

Masakra, musisz być nieźle pusta i psychiczna. Podobają Ci się skoczkowie? Zakochujesz się w chłopakach z okładki? To nie musisz tego prezentować dziewczynko, bo widocznie masz jakiś kompleks, a takie zachowanie podchodzi pod mini-autyzm. Kompromitujesz się pisząc swoje 'fantazje' w 'rymowankach' wobec tada, to żenujące i na poziomie rozwydrzonej 11-latki. Zastanów się co robisz i piszesz, bo musisz mieć nieźle najebane w głowie :). Pozdrawiam.

Vicky M said...

@ tazen: ze mam najebane w glowie to moze owszem. Ale chlopacy z okladki? no nie wiem czy mozna osoby ktore widze pare razy w tygodniu nazwac osobami z okladki. A co do zakochania sie, kto mowie ze ja sie w ktorym z nich zakochalam? to sa po prostu moi koledzy.

Unknown said...

Można ich tak nazwać, bo jednak do innych osób 'nie wyrażasz uczuć na tym blogu' (rotfl, dziwnie ująłem, ale ok. Jakoś nigdy nie widziałem, żeby ktoś do swoich kolegów 'wyrażał erotyczne fantazje i podniecenia wobec nich' .
:)

Vicky M said...

no wiesz, my to jestesmy troche crazy i erotyczne rzeczy czesto mowimy..haha..tak ten swiat skokow robi z ludzmi po prostu :P

Unknown said...

A nie uważasz, że to jest żałosne?

Vicky M said...

nie, uwazam ze to jest normalne. sprawy zwiazane ze seksem sa bardzo normalnym tematem.

paper-girl said...

Przyznaję niestety dla tanzen rację Vicky, nie uważam żeby temat seksu był czymś dziwnym, zwłaszcza wśród Przyjaciół!! Pozdrawiam :)