Wednesday, July 09, 2008

HAPPY HAPPY HAPPY

Ostatnie dni nie pisałam bo albo się uczyłam, nareście egzaminy za mną :D Albo internet mi nie działał (cały dzień wczoraj), lub byłam na jakimś party czy coś..hihi.. Dziś dostałam super wiadomość, ale troche skeptyczna jaka ja jestem, po potrzymam ją dla siebie jeszcze pare dni żeby nie było jaj...hehe.. No ale raczej nie bedzie, bo jeżeli by były, to wtedy to by dopiero były jaja..haha...

Coś innego jednak mogę wam wyznac, co planuje na Zakopane, i czy was to wogóle by interesowało..hehe.. Chcę jedno popołudnie zrobić jakis meeting, tz że ja gdzieś będę i że może razem w jakimś miejscu bedziemy mogli lunch zjeść, pogadać itd :) jakis skoczków jak bedą mieli możliwość też ściągne (no nie stety napewno nie Schlieriego lub Morgiego, bo by sie chyba trochę chaos zrobił, no ale kogoś). Co Wy na to? Oczywiście jeszcze nie wiem, co, jak, gdzie i wogóle, no ale takie plany są :)

W niedziele wogóle lece do Szwecji na 10 dni :) Falsterbo Horse Show i wogóle troche quality time :) A dziś się ogólnie obijam, zmeczona jestem po nocy, muszę jeszcze iść do sklepu bo nic nie mam do jedzenia w domu..hehe..

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

16 comments:

Anonymous said...

Hey Vicky, mam jedno pytanie :P Dostałaś mojego maila związanego z pewną bibą :P No bo jakoś tak chyba już z 2 tyg minęły i nie odpisałaś nic :) Pozdro :P

Anonymous said...

mam nadzieje, ze dobrze ci egzaminy poszły i wszystko zaliczysz^^
tak myslałam, ze cos takiego chcesz zorganizowac xD trzymam kciuki aby sie udało:)

Anonymous said...

ja ... już lecę się z Toba spotkać. :XDD masz dziewczyno wyobraźnię. :) żebyś to sławna była. XDD a poza tym o czym ty będziesz gadać z samymi gówniarami? hahaha porażka. no na pewno byłby chaos (; hahaha to pojechałaś. bo schlieri i morgi to co? Bogowie jacyś? pff. nie kpij, bo jak patrze na to co Ty piszesz, to aż mi się rzygać chce ...

Vicky M said...

To po co czytasz? ..haha..

Anonymous said...

to lec... bo po drodze pewnie sie zgubisz, bo z pewnością nie wiesz nawet gdzie leży Zakopane... i po cholere to czytasz i komentujesz? po prostu żal.pl

Anonymous said...

Hejka! tu thomasowa girl, czemu nie przyprowadzisz morgusia? :(:(:( ja się nim zaopiekuję i będzie bezpieczny ze mną przecież!!

Anonymous said...

glodzieńka Super Star - ahahah, dziewczyno żenująca jesteś. xDD

Vicky, tak w ogóle to tak myślałam że masz zamiar coś takiego załatwić, i się nie pomyliłam..i to całkiem fajny pomysł, poznamy się troche i w ogóle ;)
A załatwisz mi Mario na jakaś romantyczną kolacje we dwoje, haha? xD

Pozdrawiam ;**

Anonymous said...

Ooo to fajna niespodzianka :) ja bym chetnie sie spotkała z Tobą pytanie czy by to wypaliło ? Jesli tak to czemu nie ......;)

Anonymous said...

fy fshystkie jesteście dla nich za stare, he he.

nie jestem żenująca tylko kochająca, pragnę by mój ksiądz był bezpieczny. nie dam wam go rozszarpać ;(

Ylo said...

Spox pomysł z tym lunchem:) To teraz masz zasłużone leniuchowanie.Nic tak nie wyczrpuje człowieka jak sesja:) POzdrawiam:)

R said...

kurczę, ja mam pecha :( nie odwiedzę w tym roku Zakopanego, chociaż będę w polskich górach :/ Vicky, za rok albo dwa też zrobisz takie spotkanie? :)

Anonymous said...

Ale Wy jesteście żałosne!Jakiś czas temu równo jechałyście jakieś laski z forum.Za to,że rzekomo się podniecały skoczkami.Nie tak dawno same "zachwycałyście się " urodą piłkarzy i jakoś nikt nie miał do Was pretensji.Jak już ktoś napisze o Vicky coś niepochlebnego,to zaraz jest zły,żałosny itp.Spójrzcie najpierw na to co Wy piszecie ,a potem oceniajcie innych.

R said...

hmm... pomyślałam podobnie jak Taka Jedna, ale wolę się nie wypowiadać. sama jestem jedną z tego forum...

Anonymous said...

Cześć!Ostatnio pare razy czytałam Twojego BLOGA.Mimo tego,że zdażają Ci się niecenzuralne słowa to podoba mi się Twój sposób pisania. Jest taki na luzie.Pozderka:)
Karolina

Anonymous said...

Forum Skijumping organizuje zlot, moze polaczycie sily ??

Vicky M said...

Fajnie ze sie wam podoba, zobaczymy jak to w koncu wszystko uloze :) - - - - - - - - - - - - - @ holy: hahaha..no nie wiem czy ja jestem akurat najlepsza osobas do zalatwienia czegokolwiek z Mario ostatni czas..hahaha... - - - -- - - - - - - - - -- @ Rumu =):

no kto wie kto wie, jak beda ludzie chcieli i bedzie czas :) - - - -- - - - - - -- - - - - @ anonymous:
razem z forum skijumping? no niewiem a co to ma byc? jak cos to osoba co oranizuje tamto moze mi maila napisac :)


pozdrawiam serdecznie,
Vicky