Thursday, July 10, 2008

Czas ujawnić jeden z moich projektów?

Wczoraj byłam robić fotki w Blue Chipie, ogólnie trochę sie powkurwiałam przez ten wczorajszy wieczór, troche na siebie samą, troche na kolesi co mnie wkurwiaja, na ten fakt że nie tylko laski lecą na kasę, ale np. kolesie na moję auto i wkurwia mnie to na maksa. No ale niech będzie. Wczoraj tylko piłam drinki bezalkoholowe; Ananas-Fizz, jakoś nie czułam wogólę chęci na alkohol.

Jak wróciłam do domu to byłam taka wkurzona że nie mogłam spać i oglądnełam do końca wszystkie odcinki Rock of Love 2, naprawde zachecam do tego reality show, super jest i pierwszy sezon i drugi :)

Ale co do jednej z moich wielkich tajeminic, stwierdziłam że czas jeden z moich projektów wydać na jaw, gdyż itak wiecej i wiecej ludzi się o tym dowiaduje i wszystko jest już ogólnie omówione, oprócz mniejszych szczegółów. Ma to coś do czynienia z moją osobą i tym co robie w cyrku skoków narciarskich. Jutro obiecam że ujawnie wam co i jak będzie dalej z moją osobą w tym świecie :) Ja sie bardzo cieszę, fakt że już ogólnie od Mistrzostw Świata Juniorów wiedziałam o tym iż były negocjacje, no ale dopiero pare dni temu wszystko tak naprawde zostało do końca omówione i zrobione na prawde :)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

4 comments:

Anonymous said...

Jestem ciekawa o co w tym projekcie chodzi, mam nadzieję, że jak najszybciej to wyjaśnisz :)

Anonymous said...

Wow robi się ciekawiej! Coś mi się wydaje, ze nieźle awansujesz:) Może współpraca na stałe z jakąś drużyną, co?

Anonymous said...

czekamy ;)

Vicky M said...

no wkrotce sie wyjasni :)