Friday, July 18, 2008

Falsterbo Horse Show

Wczoraj z Kayt pojechalismy na Falsterbo Horse Show. Kiedyś miałam "karierę" w skokach konnych że bardzo dużo z tych osób którzy biorą udział znam. Pooglądaliśmy kwalki do Grand Prix w niedziele. Wieczorem byliśmy zaproszeni na beach pre-party przez chłopaków którzy jeżdzą. Grill, cider, cukierki, plaża no i alkohol..hehe.. Bardzo miło było, fajnie sie bawiliśmy a potem jakoś po 23 poszliśmy do klubu który jest na plaży Strandbaden. Jakoś po 3ej byłam w domu, (cały wieczór wypiłam tylko 2 cidry i red bulle, bo prowadziłam), jednak Mattias twierdził że mam spać u Christoffera..haha...

Dziś jadę na lotnisko po Malin i jej siostre, bo przyjeżdzają do mnie, a wieczorem jedziemy ponownie z chłopakami sie spotkać, Mattias już cały dzięń wypisuje mi SMS:y...haha... Oczywiście jak ja jestem w coś wplątana to sa jakies problemy między ludzmi..haha... Tym razem dziwnie troche jest pomiedzy nie ktorymi kolesiami...whooops...

Filmik że wczoraj z plaży możecie zobaczyc na moim szwedzkim blogu TUTAJ


Ja i Kayt na arenie /// Arena skokow

Daniel Zetterman /// Ebba Kjellin-Iversen

Christoffer /// Christoffer i Mathilda

Ja byłam anty-foto /// Kayt

Christoffer w Strandbaden /// Buster i Mathilda

Ja i Buster /// Ja, Buster, Mathilda

Ja i Ebba /// Buster

Mattias, Buster /// Mathilda, Christoffer

Peder Fredricson - H&M Arctic Aurora Borealis (jedzie na Igrzyska Olimpijskie)

Grill --- Helena Lundbäck - Bukowskis Conan (jedzie na IO)

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

1 comment:

Anonymous said...

hymmm a moze zdradzisz coś więcej o tej karierze w skokach konnych ?;>>
:))
pzdr xd