Tuesday, July 15, 2008

Zakupy oraz Sex and the City :P


Niedziela w Szwecji, byłam ogólnie padnięta, spedziłam czas z mamą, pooglądałam co mama mi nakupowała, a była to cała szafa ciuchów prawie...haha... A potem do łóżka spać..hihi..

W poniedziałek z mamą byłam na mieście, dużo zakupów nakupowałam, szczególnie butów, ale także kosmetyków. Jeden z kosmetyków bez którego się nie obędę, to highlighter, tym razem kupiłam Guerlain Issima Precious Light Smoothing Illuminator. Nie wiem czy wiecie, ale ja na co dzień nie nakładam zadnej tapety (tz. prawie nigdy tapety nie nakładam), na codzień mi starcza highlighter, troche rouge, i maskara. Pod wszystkim oczywiście dobry krem nawilżający który pasuje do twojej skóry.

Ogólnie kupowałam budget stuff, wczoraj, opórcz sneakersów Gucci w ABCD. Już długo chciałam se je kupić, ale cos mi było szkoda kasy, no ale wczoraj mama mi je kupiła, i byłam really really happy :) Do tego zajebiste bizuterie ma duński sklep/marka Pilgrim. Lubie ich rzeczy bardzo! Kupiłam 2 pary kolczyków oraz pierścionek.




Wieczorem umówiłam się z Kayt i wkońcu poszliśmy oglądnąć Sex and the City w kinie, film oczywiście super, ta jak mówią wszyscy :) Polecam bardzo! 2,5 godziny super filmu po prostu :)

A dzis miałysmy jechac do Falsterbo Horse Show, ale nie była za super pogoda, że przełożyłyśmy to na czwartek :) Szkoda troche bo chciałam pooglądac te młode konie co dzis skakali, gdyz znam dużo z ludzi którzy dzis startowali :)

Jutro ponownie idę z mamą na miasto, wszystkich sklepów jeszcze nie zaliczyłyśmy..hrhr..no i potrzebuje jeszcze pare rzeczy :P

Poniżej fotki z ostatnich dni :)

Kayt i Ja w kinie

W aucie /// Mama i Ja

Triangeln /// Buty z H&M

Buty z Jerns /// Mama i Ja

Sukienka z Gina Tricot /// Pierścionek z Pilgrim

Przed kinem

Ja przed wyjściem na miasto
Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

4 comments:

Ylo said...

Zakupowe szleństwo :)

Anna said...

Bardzo ładny ten sweterek na ostatnim zdjęciu. Te buty z H&M także są super. Chyba się wybiorę do tego sklepu. Trzeba się jednak kopnąć do Wrocławia, ponieważ w mojej "wspaniałej" Legnicy nie ma akurat tak genialnego sklepu.

Anonymous said...

Ale masz ładne niebieskie butki podobają mi się :).No ja zauważyłam ,że prawie nigdy nie masz nic na twarzy z kosmetyków ale i tak ładnie wyglądasz bez nich ...fotogeniczna zresztą jesteś ;P heh pozdrowionka ;)

Anonymous said...

Oj:) Zakupy, zakupy...ja dziś też zaszalałam:)
koleżanka ma ładną czapkę Russia:D