Sunday, July 13, 2008

Jestem w Szwecji :) 13-23 lipiec

Dziś przyleciałam do Szwecji. Musiałam wstać o 9 rano, bo byłam nie spakowana gdyż wczoraj wróciłam dopiero o godzinie 6.30 rano z Binis. Smiesznie było chłopai robili streap-tease, tanczyli na barze itd..hehe..

Mój dzień:
  • 9.00 Pobudka
  • 9-10 Pakowanie
  • 10.10 Taksówka na dworzec
  • 10.37 Pociąg z Innsbruck do Monachium.
  • 14,45 Lot Monachium-Kopenhaga
  • 16.10 Lądujemy w Kopenhadze
  • 16.10-17 Shopping na lotnisku
  • 17.30 Odbiór bagazu
  • 17.56 Pociąg przez most do Malmoe (13 minut)
  • 18.15 Taksowka do domu :)
Co kupiłam? Okulary przeciw słoneczne Gucci, które do tego było na 30% przecenie oraz bluze Lacoste :) W drodze oglądnełam film Thirteen Conversations, ciekawy film, końcówka jednak mi się nie podobała.

jutro idę z mamą na miasto :) Poniżej fotki z Binis wczoraj..haha...

Dzisiejsze kupna :)

Z chłopakami jakimiś /// Ja i Steven

Ja i Steven


Flo /// Steven



Chłopacy robia strip-show..hehe.. /// Flo, Ja, Steven




Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

4 comments:

Anonymous said...

Vicky! W jakim Ty sie towarzystwie obracasz, faceci z dupami na wierzchu tańcza na stole, haha xDD Ciekawe co tam się jeszcze dzieje! Haha..pozdrawiam, jak zawsze xD ;**

PS. Musze przyznać że fajna ta bluza, lubie rzeczy w paski ;D

Anonymous said...

bardzo ciekawe towarzystwo miałas:P:P:P hihihihi...
ładną bluze sobie kupiłas;)pozdrawiam;)

R said...

powinnaś jakąś cenzurę założyć, bo takie dzieci jak ja mogą się zgorszyć :P ja wyjeżdżam jutro, na długo i do miejsca w którym nie ma internetu...

Tylko Vicky po Polsku said...

@ holy: haha..no widzisz wszedzie sa szalency :P - - - - - - - -- - - baw sie dobrze rumi i mam nadzieje ze wrocisz na bloga jak bedziesz miala neta :)