Monday, August 11, 2008

Turniej 4 narodów

Ostatnie dni ogólnie odpoczywałam. SAMA, bo ostatnie 2 tygodnie ani sekundy nie miałam tylko dla siebie. Turniej 4ch narodów był udany. Oczywiście bardzo się cieszyłam dla Schlieriego że wygrał całość. Pech dla Schorschiego i dla Kofa jednak :( Morgi też był nie za happy, ale jednak między nim a Schlierim nie było dużej różnicy. Moim zdaniem tak czy siak Schlieri był najlepszy przez cały turniej, najdłuzsze skoki i same rekordy. Zasłużył na wygraną.

Wiekszość z was i tak chyba wczhodzi na mojego szwedzkiego bloga, bo tam wiecej razy nowe posty daje. Olimpiada się zaczeła, co was interesuje? Ja oglądam bardzo duzo rzeczy, skoki konne, pływanie, skoki do basenu, beachvolleyball, lekko athletyke, gimnastyke.

Pod koniec tygodnia jade do Polski, do Szczecina. Ktoś z was moze jest ze Szczecina? Potem do Szwecji i w końcu lece do Zakopanego na LGP, w najbliższych dniach coś wiecej szczególnego napisze o spotkaniu w Zako, bo dostaje duzo maili z pytaniami, ale prawdopodobnie będzie ono w sobotę.

Wczoraj zamówiłam sobie 2 fajne sukienki z neta, oraz perfum Paris Hilton; Just Me. Możecie zobaczyć te rzeczy TUTAJ

Poniżej pierwsze fotki z Einsiedeln:

W drodze do Einsiedeln /// Morky Tad

Tad jechał po drogach rowerowych /// Tad flirtuje z Readem

Neuma i Caro

Roli /// Simi

Carl /// Schlieri

Skocznia /// Artu

Diabeł /// Chedal

Morgi ogląda motor


Widok ze skoczni /// Read

Bachleda /// Basti

Pan Hofer /// Schorschi

Read /// Martin

Hofer /// Łukasz

Maciusiak i Fischerek

Perfekcja ciala :P /// Łukasz


Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

17 comments:

Anonymous said...

Oj tak Vicky zgadzam się "prfekcja ciała" ;)
No ja oglądam oczywiście SIATKÓWKE:* coś pięknego;)
Pozdrawiam:)

Anonymous said...

tak jak wyżej...siatka i do tego też reczna...czekamn na skok o tyczce .. :D i biegi :d

Anonymous said...

ja ogladam siatkówke (meską i żeńska) oraz reczna xD czasem pływanie i wioslarstwo:)
oczywiscie czekam na biegi i skok o tyczce;-)
pozdrawiam:*

Milka said...

A ja się strasznie cieszę bo jest medal dzis dla Szwecji ^^ Yeah :)))
Gustav Larsson jest po prostu... słów brakuje...

Ylo said...

Ja oglądam siatkówkę i ręćzna. Może obejrzę czasem pływanie. No i na pewno zobaczę lekkoatletykę:) Pzdr.:)

MoonicaxD said...

Witam! :)
Co jakiś wchodzę na Twojego bloga, i czytam. Teraz jest właśnie czas nadrabiania zaległości ;)
i muuszę to napisać! ;P ja jestem ze Szczecina ;) nie za duże miasto, nawet ładne ;) przede wszystkim zielone :)
ja wole sporty grupowe, siatkówka mężczyzn u mnie jest ponad wszystko ;D

Liv Beate said...

Plywanie, siatkowka :-) ciesze sie na lekka atletyke, huhu :-)

Anonymous said...

zdecydowanie siatkówka!

Anonymous said...

uprawiasz jakiś sport??

Anonymous said...

a. tak sądzisz? jakoś po niej nie widać...

Anonymous said...

pozory czasem mylom

Anonymous said...

mylom? pewnie jesteś grubsza! to widać po twej poprawnej ortografii!

Anonymous said...

może nawet i co? ale tak jak vicky mam zajebisty charakter!!!!!!

Luna Riddle said...
This comment has been removed by the author.
Luna Riddle said...

@anonim:
To było boskie! ;)

Ja oglądam takie konkurencje jak pozostali - ręczną, siatkę, pływanie... No i od dzisiaj lekkoatletykę ;)
I Polska nareszcie ma medale! ;)
Pozdrawiam!

Anonymous said...

Hej :) Ja oglądam mnóstwo rzeczy: pływanie, wioślarstwo, kolarstwo, szermierkę, walki, ale najbardziej lubię siatkówkę!! Zarówno mężczyzn jak i kobiet :)

Mam nadzieję, że się będziesz dobrze bawić w Polsce, w Szczecinie :) No a potem oczywiście Zakopane :) Czekam na informacje o spotkaniu :)

;*;*
P.S. Zdjęcia super :)

Anonymous said...

hej luna co było boskie