Friday, August 01, 2008

Leje w Einsiedeln

Leje tutaj jak nie wiem co! No ale, chociaż burza przeszła :) Wczoraj wieczór byliśmy w Krone Bar. Ja większy czas spędziłam z Patty. Tad nieźle dał czadu :P Polacy zajebiście wczoraj skakali, Maciek był 4-ty w kwalkach :) Kwaliki, belive it or not, oglądałam z polakami, ze Stefanem "kłóciliśmy" się kto ma siedzieć na ławce :P

Wieczorem Łukasz R nas odwiedził na neta.

Poniżej kolejne fotki z Hinterzarten.


Zajebiste teraz ma te włosy!





Konferencja








Koncert Kroisos

Ja i Morten

Buziak,
To Tylko Vicky
Chcesz sie ze mna skontaktowac? tylkovicky@hotmail.com

8 comments:

Anonymous said...

u mnie nie padało(na Śląsku=]), na szczescie :)
a Kofi świetnie wygląda w noej fryzurze ;) pozdrawiam

Anonymous said...

O Bożeeee...2 godziny trwała pierwsza seria, myślałam że z nerwów rozwale telewizor (mam na mysli dzisiejszy konkurs w Einsiedeln, indywidualny ;) ) ale kogo widziałam? Oczywiście Ciebie Vicky! xD Miałaś ładną, białą kurteczkę xD

PS. Mój wyjazd do Zako stoi pod wielkim znakiem zapytania... ;((

Pozdrawiam ;**

Anonymous said...

Po przeczytaniu komentarza Holy nie muszę nic dodawać. DWIEEEEEEEEEEEEEEEE godziny zajęło przeprowadzenie I serii, ale przynajmniej pokazali kogoś znajomego:)

Anonymous said...

Lało, lało... ale całe szczęście, że jakoś udało się przeprowadzić konkurs. Mimo to, pewnie i tak super się bawiliście. Austriackie podium :) Super. Zdjęcia z Hinterzarten są po prostu boskie! Tam widać pogoda dopisała :) Dzięki za link do tej notki o spotkaniu ;) Super pomył. Masz już jakieś konkretne plany z tym związane?
Czekam na nowe zdjęcia :)
Pozdrawiam serdecznie ;*

Ylo said...

Dobrze,ze sie udało wczoraj ten konkurs dokończyc. A u mnie cieplutko słonecznie i ogólnie ładnie, bezdeszczowo:)
morten na tym ostatnim zdjęciu to jakis taki wysoki:P Pzdr. :)

R said...

Vicky mi też się wydaje że widziałam Cię w telewizji... chyba nawet coś mówili, ale w obcym dla mnie języku i nie rozumiałam :D fajnie wyglądałaś w każdym razie :))

Karlajn said...

Pogoda nie dopisała.. ale na szczęście udało się dokończyć 1 serie :)
Skok Gregora był rewelacyjny! i ustanowił kolejny rekord :D

W ogolę super, że na podium stanęło aż trzech Austriaków! :D

Też mi Vicky mignęła :D

Super fotki! :)

Vicky M said...

teraz sie do telewizji chowam :P co do zako to w krotce dam wiecej szczegolow :)